تماس برای مشاوره رایگان 45518-021

خارج از ساعت کاری 09120213393

اینستاگرام

واتس اپ

 

ثبت شرکت در مشهد

خانه > ثبت شرکت  > ثبت شرکت در مشهد

ثبت شرکت در مشهد

ثبت شرکت در اصفهان

ثبت شرکت در مشهد

ثبت شرکت در مشهد

معرفی مشهد:

مشهد کلان‌شهری در شمال شرقی ایران و مرکز استان خراسان رضوی است. این شهر در زمان افشاریان، پایتخت ایران بود. مشهد با ۳۵۱ کیلومتر مربع مساحت، دومین شهر پهناور ایران پس از تهران است. براساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵ مشهد با ۳٬۰۰۱٬۱۸۴ تن جمعیت، دومین شهر پرجمعیت ایران پس از تهران و صد و یکمین شهر پر جمعیت دنیا به‌شمار می‌رود. این شهر به واسطهٔ وجودحرم علی بن موسی الرضا، هشتمین امام مذهب شیعه، سالانه پذیرای بیش از ۲۷ میلیون زائر از داخل و دو میلیون زائر از خارج از کشور است.

شهر مشهد در حوزهٔ رودخانهٔ کشف‌رود و در دشت مشهد بین کوه‌های هزارمسجد و بینالود گسترده شده‌است. بیشینهٔ ارتفاع شهر مشهد ۱۱۵۰ متر و کمینهٔ آن ۹۵۰ متر است. شهر مشهد دارای آب و هوای متغیر، اما معتدل و متمایل به سرد و خشک است و از تابستان‌های گرم و خشک و زمستان‌های سرد و مرطوب برخوردار است. بیشینهٔ درجه حرارت در تابستان‌ها ۴۳ درجه بالای صفر و کمینهٔ آن در زمستان‌ها ۲۳ درجه زیر صفر است.

مشهد دارای ۱۳ منطقهٔ شهرداری است و شهردار آن، توسط شورای شهر ۱۵ نفره انتخاب می‌شود. این شهر دارای یک فرودگاه بین‌المللی، یک ایستگاه راه‌آهن و سه پایانه است که ارتباط آن با شهرهای دیگر را ممکن می‌سازد. حمل و نقل داخلی مشهد، توسط سامانهٔ تاکسی‌رانی و اتوبوس‌رانی و قطار شهری انجام می‌شود. اقتصاد مشهد متکی به گردشگری مذهبی با تمرکز بر حرم امام رضا است. در کنار آن، وجود مراکز تجاری بزرگ و امکانات پزشکی قابل توجه، موجب رونق گردشگری تفریحی و گردشگری سلامت در این شهر نیز شده‌است.

بیش از ۹۳٪ مردم مشهد فارسی‌زبان هستند. تراکم جمعیت در مشهد بیش از نه هزار تن در هر کیلومتر مربع است. این شهر در سال ۱۳۸۸ رسماً به عنوان «پایتخت معنوی ایران» انتخاب شد.

ثبت شرکت در اصفهان

انواع مختلف شرکت ها در مشهد وجود دارد که در زیر توضیح مختصری داده شده است:

1- ثبت شرکت با مسئولیت محدود در مشهد

ثبت شرکت با مسئولیت محدود شرکتی است که بین دو یا چند نفر برای انجام امور کسب و کار تشکیل می شود. در شرکت با مسئولیت محدود شرکا بدون افتتاح حساب، داشتن سهام یا درصد از شرکت فقط تا میزان سرمایه خود در شرکت مسئول دیون شرکت است.

2- ثبت شرکت سهامی خاص در مشهد

شرکت سهامی خاص به شرکتی گفته می شود که سرمایه اولیه آن توسط اعضا تامین گردد. هر یک اعضا به یک مقدار سهام دار خواهند بود و سهم الشرکه خواهند داشت. برخلاف شرکت سهامی عام، سهام شرکت سهامی خاص فقط در اختیار اعضای خاص که همان هیات مدیره هست، خواهد بود و عموم حق سهامداری نخواهند داشت.

3- ثبت شرکت سهامی عام و تضامنی در مشهد

شرکت سهامی عام معتبرتر از شرکت سهامی خاص می باشد. سهام شرکت های عام همانطور که از نام آن پیداست عمومی بوده و همه می توانند سهام دار باشند. جهت انجام پروژه های بزرگ که سرمایه فردی معمولا کافی نمی باشد از شرکت سهامی عام استفاده می گردد. در ادامه در مورد نحوه ثبت شرکت سهامی عام و مدارک و شرایط لازم آن بیشتر توضیح خواهیم داد.

شرکت تضامنی، شرکتی شخصی است که جهت انجام فعالیت­های تجاری بین حداقل دو نفر با پذیرش مسئولیت تضامنی برپا می­ شود.

مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت در مشهد

  1. ارائه مدارک شناسایی اعضای شرکت
  2. ارائه گواهی عدم سوپیشینه اعضای هیئت مدیر
  3. دو نسخه از شرکت نامه
  4. دو نسخه از اساسنامه شرکت
  5. اصل مجوز فعالیت چنانچه ثبت موضوع به مجوز نیاز دار
  6. اصل وکالتنامه چنانچه ثبت شرکت توسط وکیل دادگستری انجام شود
  7. دو نسخه صورت جلسه هیئت مدیره
  8. دو نسخه صورت جلسه مجمع عمومی موسسین
گروه وکلای ثبتی بازرگان کلیه خدمات اداری ( ثبت شرکت، ثبت علائم تجاری و ... ) را به صورت تخصصی توسط وکلا، مشاوران و کارشناسان متخصص و با تجربه در این امر ارائه داده است و به صورت مستمر و پیگیر تا اتمام کامل روند ثبت به صورت تمام وقت پشتیبان و پاسخگوی ابهامات و سوالات شما در ارتباط با رویه کار خواهد بود و خود را موظف به اطلاع رسانی شفاف در تمامی مراحل می داند. تلفن تماس: 09120213393 - 09120250912
Open chat
1
سلام،
اگر سوالی دارید بفرمایید؟
گروه ثبت بازرگان حلال مسائل ثبت شرکت‌های شماست.
(در صورت عدم پاسخگویی می‌توانید با شماره تلفن همراه:09391131818 از طریق واتس‌اپ با کارشناس ارشد در تماس باشید).