تماس برای مشاوره رایگان 45518-021

خارج از ساعت کاری 09120213393

اینستاگرام

واتس اپ

 

ثبت مادرید برند

خانه > ثبت مادرید برند

ثبت مادرید برند

ثبت مادرید برند و تاریخچه کنوانسیون پاریس در رابطه با حمایت از مالکیت صنعتی جهت حمایت از علائم تجاری در سطح بین المللی، دارندگان علائم تجاری اعم از اشخاص حقیقی و حقوقی باید بطور جداگانه تعدادی تقاضانامه را در ادارات کشورهای مختلف عضو به زبان های گوناگون و با پرداخت هزینه‎ها‎ی متفاوت دریافت کنند. این امر که با صرف زمان طولانی همراه است، موجب شده تا به منظور تسهیل روند ثبت بین المللی و کسب حقوق ناشی از آن، تعدادی از کشورهای عضوکنوانسیون پاریس اتحادیه بین المللی در جهت حمایت از مالکیت صنعتی، سازمان ثبت برند بین المللی مادرید را تشکیل دهند. سیستم مادرید دارای ۸۵ عضو متشکل از کشورها و دفاتر منطقه ای است که درخواست ثبت بین المللی از طریق دفاتر مالکیت صنعتی کشورهای عضو سیستم مادرید امکان پذیر است و منوط به ثبت در کشور مبداء می‎باشد. در این سیستم که با عنوان «مادرید» شناخته شده است، دستورالعمل ثبت بین المللی علائم تجارتی تصویب گردید و دربرگیرنده دو معاهده می‎باشد.

ما در ثبت بازرگان دسته بندی ای را برای ثبت مادرید برند انجام داده ایم که خلاصه ای از این دسته بندی ها را می توانید در زیر مطالعه نمایید و برای مطالعه موارد بیشتر می توانید به ادامه مطب مراجعه کنید:

توضیحات اولیه در مورد ثبت مادرید برند اینکه ثبت مادرید یکسری مزایا و موارد دارد از جمله: 1- مزایای استفاده سیستم ثبت بین المللی علائم تجاری 2- خلاصه موافقتنامه و پروتكل مادريد 3- مدارك موردنيازجهت فرايند ثبت بين المللي علامت 4- اسامی کشورهای عضو سیستم ثبت بین المللی مادرید که می توانید مشروح این موارد را در ادامه مطلب مطالعه نمایید.

ادامه مطلب

طبقه 1 – مواد شيميايي مورد استفاده در صنايع، علوم، عكاسي و همچنين كشاورزي، باغباني و جنگل باني؛ رزين‌هاي مصنوعي پردازش نشده؛ پلاستيك‌هاي پردازش نشده؛ كودهاي گياه؛ تركيبات اطفاء حريق؛ مواد آبكاري و جوشكاري فلزات؛ مواد شيميايي براي نگهداري مواد غذايي؛ مواد دباغي؛ چسب‌هاي صنعتي.
طبقه 2 – رنگ، روغن؛ جلا؛ لاك؛ موادضدرنگ زدگي و جلوگيري كننده از فاسد شدن چوب؛ مواد رنگي؛ مواد تثبيت رنگ، رزين يا صمغ‌هاي خام طبيعي؛ فلزات به صورت پودر يا ورق براي نقاشان ساختمان، چاپگرها و هنرمندان.

3- …

ادامه مطلب
ثبت مادرید علامت

اولين اقدام جهت حمايت ازعلامت تجارتي و برخورداري از حقوق مرتبط با آن ثبت برند در بعد داخلي وملي طبق كنوانسيون پاريس مي باشد. با نگرشي برتاريخچه اين كنوانسيون درخصوص حمايت از مالكيت صنعتي در مي يابيم كه به منظورحمايت از علائم تجارتي درسطح بين المللي بموجب كنوانسيون مزبور صاحب علامت (شخص حقيقي يا حقوقي) مي بايست بطور جداگانه تعدادي تقاضانامه را در ادارات كشورهاي مختلف عضو به زبان هاي گوناگون با پرداخت هزينه هاي متفاوت و صرف زمان طولاني، توديع نمايد.

به همين منظور جهت تسهيل روند ثبت بين المللي و تحصيل حقوق ناشي از آن تعدادي از كشورهاي عضوكنوانسيون پاريس اتحاديه بين المللي را جهت حمايت از مالكيت صنعتي در راستاي كنوانسيون مزبور تشكيل داده و درآن سيستم مادريد را بعنوان دستورالعمل ثبت بين المللي علائم تجارتي تصويب نمودند. اين سيستم شامل دو معاهده موافقتنامه مادريد مورخ 1891 و پروتكل مرتبط با آن مصوب 1989 مي باشد.

ادامه مطلب

راهنمای ثبت بین المللی علامت تجاری :

در ادامه ما مدارك مورد نياز جهت فرايند ثبت بين المللي علامت تجاری، مراحل تقاضاي ثبت بين المللي علامت ، روند بررسی فرم اظهارنامه در دفتر بين المللی، ايرادات و نواقص مورد تصحيح توسط اداره مبدأ را در حهت راهنمایی شما عزیزان توضیح داده ایم. برای مطالعه بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید

ادامه مطلب

کلیه ی حقوق متعلق به ثبت بازرگان است

Open chat
1
سلام،
اگر سوالی دارید بفرمایید؟
گروه ثبت بازرگان حلال مسائل ثبت شرکت‌های شماست.
(در صورت عدم پاسخگویی می‌توانید با شماره تلفن همراه:09391131818 از طریق واتس‌اپ با کارشناس ارشد در تماس باشید).