تماس برای مشاوره رایگان 45518-021

خارج از ساعت کاری 09120213393

اینستاگرام

واتس اپ

 

اخذ کد فراگیر شرکت خارجی

خانه > اخذ کد فراگیر شرکت خارجی

اخذ کد فراگیر شرکت خارجی

اخذ کد فراگیر شرکت خارجی

کد فراگیر شرکت خارجی چیست ؟

کلیه اشخاص حقوقی (شرکت ها) غیر ایرانی که در ایران فعالیت می کنند، نیاز به شناسه ای برای شرکت شان دارند تا با آن بتوانند فعالیت های رسمی شرکت خود را به ثبت برسانند.

کد فراگیر حقوقی یا کد فراگیر شرکت خارجی دقیقا چه استفاده ای دارد ؟

مثلا اگر شرکتی غیر ایرانی بخواهد در ایران با اشخاص یا شرکت های ایرانی فعالیت نماید، برای صدور فاکتور نیاز به این کد برای درج در فاکتور خود دارد لذا برای صدور فاکتور یا تشکیل پرونده مالیاتی باید این کد را برای شرکت خود اخذ کند.

آیا اعضای شرکت نیز نیاز به دریافت کد فراگیر شرکت خارجی دارند ؟

بله ، ولی آن ها می بایست هر یک شخصا برای دریافت کد فراگیر اشخاص خارجی اقدام نمایند، یعنی یک شرکت خارجی که در ایران فعالیت می کند و دارای 4 عضو غیر ایرانی می باشد، می بایست 1 کد برای شرکت (فیدا کد شرکتی) و 4 کد برای اعضای شرکت خود دریافت نماید.

اگر ما یک شرکت یا شخص ایرانی هستیم و با شرکتی خارجی در ایران معامله مالی انجام دادیم، ما (شخصیت ایرانی) نیز نیاز به دریافت کد فراگیر شرکت خارجی داریم؟

خیر اشخاص ایرانی نیاز به دریافت کد فراگیر ندارند ولی اگر با شرکتی خارجی در ایران فعالیت می کنند می بایست از شرکت خارجی مقابل بخواهند برای شرکت خود کد فراگیر شرکتی تهیه کند.

نحوه ثبت نام و دریافت کد فراگیر اشخاص حقوقی (شرکت های خارجی در ایران) چگونه است ؟

کلیه شخصیت های حقوقی می بایست یک نماینده ایرانی برای خود در نظر بگیرند، و نماینده ایرانی ایشان فرم زیر را تکمیل نماید و منتظر تماس از طرف کارشناسان سامانه باشد.

کد فراگیر شرکت خارجی

مدارک مورد نیاز برای دریافت کد فراگیر شرکت خارجی چیست ؟

مدارک مورد نیاز شرکت ها کمی پیچیده تر و متفاوت تر از کد فراگیر اشخاص حقیقی است و کارشناسان با شما تماس خواهند گرفت و به شما اعلام خواهند کرد، ولی تا برقراری تماس کارشناسان شما می توانید مدارک مربوط به ثبت شرکت در کشور مبدا و اعضای شرکت را جمع آوری کنید که آماده باشد.

کد فراگیر مثل کد ملی ایرانی برای اشخاص حقیقی و حقوقی غیر ایرانیه که این کد در خاک جمهوری اسلامی ایران کاملاً انحصاریه

نکته 1: برای دریافت نمایندگی شرکت خارجی و یا شراکت یک شرکت خارجی (جوینت ونچر) با یک شرکت ایرانی، دریافت  این کد اجباری هست .

نکته 2 : در صورتی که اشخاص حقیقی غیر ایرانی قصد داشته باشند در ایران ثبت شرکت کنند دریافت این کد الزامی هست.

نکته 3: برای ارسال اطلاعات واردات کالا با داخل کشور،کد فراگیر اتباع خارجی باید درج بشه ولی در هنگام ارسال اطلاعات فروش به طرف معاملات خارجی که در ایران اقامت و فعالیت ندارند درج کد فراگیر اتباع خارجی ضروری نیست.

نکته 4:برای تکمیل معاملات فصلی مربوط به فروش اشخاص خارجی که در ایران اقامت و فعالیت ندارند از جمله صادرات،لزومی به درج شماره اختصاصی اشخاص خارجی نیست ولی باید کلیه اطلاعات بصورت فصلی ارائه بشه.

نکته 5: اخذ کد فراگیر با ارائه تصویر پاسپورت متقاضی قابل انجام هست و تنها پس از تآیید کد فراگیر امکان ثبت شرکت و ادامه روند ثبت شرکت برای متقاضیان غیر ایرانی وجود داره.

نکته 6: اتباع خارجی که کارت آمایش دارند برای ثبت‌نام شماره اقتصادی، نیازی به دریافت این کد نداشته و می‌توانند از عدد 8 رقمی شماره اختصاصی به عنوان کد فراگیر استفاده کنند.

دریافت کد فراگیر شرکت های خارجی فقط کافیست با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید

021-88323274 یا 09120250912

Open chat
1
سلام،
اگر سوالی دارید بفرمایید؟
گروه ثبت بازرگان حلال مسائل ثبت شرکت‌های شماست.
(در صورت عدم پاسخگویی می‌توانید با شماره تلفن همراه:09391131818 از طریق واتس‌اپ با کارشناس ارشد در تماس باشید).