تماس برای مشاوره رایگان 45518-021

خارج از ساعت کاری 09120213393

اینستاگرام

واتس اپ

 

اخذ گواهینامه ام ای اس

خانه > اخذ مجوز  > اخذ گواهینامه ام ای اس

اخذ گواهینامه ام ای اس

اخذ گواهینامه ام ای اس

اخذ گواهینامه ام ای اس

مواردی که در این مطلب مورد بررسی قرار میگیرد شامل: اخذ گواهینامه ام ای اس ، مزایای استاندارد  ام آی اس ، الزامات گواهینامه MIS ، گواهینامه MIS چیست ، شرایط مدارک و هزینه صدور گواهینامه MIS

اخذ گواهینامه ام ای اس

یک گواهینامه در برنامه MIS دانشجویان را با اهمیت روزافزون رایانه ها در شرکت های آمریکایی آشنا می کند. بسیاری از گواهینامه های MIS از طریق برنامه های فوق لیسانس طراحی شده برای فارغ التحصیلان دوره های کارشناسی کسب می شود.

برنامه گواهی به طور معمول می تواند در سه ترم یا کمتر به اتمام برسد ، و بر دانش قبلی دانش آموز در مورد تجارت و شیوه های مدیریت بنا می شود. دانشجویان ثبت نام شده در این برنامه با فن آوری های توسعه در MIS ، هوش تجاری و تجزیه و تحلیل سیستم های اطلاعات مدیریت آشنا می شوند.

برنامه های گواهی MIS نیز دانشجویان را برای تحصیلات پیشرفته در این زمینه آماده می کند.

کلاس های داخل یک گواهینامه در برنامه MIS بر تجزیه و تحلیل ، طراحی و مدیریت سیستم های اطلاعاتی متمرکز هستند. دوره ها ممکن است آدرس دهند:

طراحی و تحلیل مدل سازی

استراتژی و برنامه ریزی سیستم های اطلاعاتی

ارتباطات داده

شبکه داده

معماری فناوری اطلاعات
توسعه وب(گواهینامه MIS چیست)

مزایای استاندارد ام آی اس

مزایای استاندارد  ام آی اس :

استاندارد  MIS   باعث بهبود اثربخشی همینطور کارایی سازمانها براساس داده (های)  مالی ، آماری مفصل بدست آمده توسط استاندارد  MIS   میگردد .

گزارشگری پاسخگویی توسط مدیران جهت استفاده از منابع

توسعه بودجه براساس حجم کار همین‌طور پیش بینی فعالیت

تخصیص دقیقتر منابع

تصمیمات مدیریتی آگاهتر ( اخذ گواهینامه ام ای اس )

الزامات گواهینامه MIS   :

نمودار حساب

اصول ومراحل حسابداری

سیستم  اندازه گیری حجم کار

شاخص

برنامه مدیریت

واژگان اصطلاحات

گواهینامه MIS چیست

اخذ گواهینامه ام ای اس

در صورت داشتن مهارت و تجربه لازم برای ایفای نقش ، بسیاری از کارفرمایان نیازی به تأیید مدیران سیستم های اطلاعاتی ندارند. هیچ هیئت حاکمه اصلی وجود ندارد که گواهینامه ارائه دهد. در عوض ، مدیران سیستم های اطلاعاتی علاقه مند می توانند از طریق یکی از چندین سازمان ، صدور گواهینامه را دنبال کنند.

مایکروسافت برای مدیران سیستم های اطلاعاتی که با ویندوز سرور 2003 کار می کنند گواهینامه ارائه می دهد. گواهینامه Microsoft Certified Systems Administrator برای مدیرانی طراحی شده است که حداقل یک تا 12 ماه سابقه کار با شبکه هایی را دارند که روی ویندوز کار می کنند.

علاوه بر این ،  Institute موسسه صدور گواهینامه ایزو حرفه ای رایانش (ICCP) برای مدیران سیستم های اطلاعاتی گواهینامه های Certified Data Management Professional (CDMP) و Certified IT مشاور (CITC) را ارائه می دهد.( اخذ گواهینامه ام ای اس )

چشم انداز اشتغال MIS

دانشجویانی که برنامه گواهینامه MIS را به اتمام می رسانند می توانند برای طیف وسیعی از مشاغل در صنعت سیستم های اطلاعاتی اقدام کنند. فارغ التحصیلان دارای مدرک پیشرفته در تجارت ، مانند MBA ، بیشترین شانس را برای تضمین شغل ثابت در نقش هایی مانند:

تحلیلگر سیستم های رایانه ای

مدیر پایگاه داده

مدیر سیستم های اطلاعاتی

بدون دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید

Open chat
1
سلام،
اگر سوالی دارید بفرمایید؟
گروه ثبت بازرگان حلال مسائل ثبت شرکت‌های شماست.
(در صورت عدم پاسخگویی می‌توانید با شماره تلفن همراه:09391131818 از طریق واتس‌اپ با کارشناس ارشد در تماس باشید).