تماس برای مشاوره رایگان 45518-021

خارج از ساعت کاری 09120213393

اینستاگرام

واتس اپ

 

استعلام کد فراگیر اتباع و شرکت های خارجی

خانه > کد فراگیر  > استعلام کد فراگیر اتباع و شرکت های خارجی

استعلام کد فراگیر اتباع و شرکت های خارجی

استعلام کد فراگیر اتباع و شرکت های خارجی

استعلام کد فراگیر اتباع و شرکت های خارجی

استعلام کد فراگیر اتباع و شرکت های خارجی

در صورتی که تاکنون کد فراگیر اتباع و شرکتهای خارجی را دریافت ننموده اید لطفا فرم مربوطه را تکمیل و ارسال نمایید. پس از تکمیل فرم کد رهگیری ویژه ای به شما تخصیص داده خواهد شد.این اطلاعات از مرجع صدور کد فراگیر اتباع استعلام می گردد و پس از هفت روز کاری با مراجعه به همین بخش و وارد نمودن کد رهگیری خود، کد فراگیر اتباع و یا شرکتهای خارجی را دریافت نمایید. درکلیه سامانه های الکترونیکی سازمان امور مالیاتی کشور از این کد می توانید استفاده نمایید.

آیا اتباع خارجی که کارت آمایش دارند به منظور ثبت نام شماره اقتصادی نیاز به دریافت کد فراگیر دارند؟

اتباع خارجی که کارت آمایش دارند برای ثبت نام شماره اقتصادی، نیازی به دریافت کد فراگیر ندارند و می توانند از عدد ۸ رقمی که در قسمت زیر بارکد روی کارت آمایش آنها درج گردیده به عنوان کدفراگیر استفاده نمایند.

اتباع خارجی به منظور دریافت کد فراگیر چه اقدامی می بایست انجام دهند؟

اتباع خارجی جهت دریافت کد فراگیر باید به سامانه ی اصلی سازمان امور مالیاتی کشور به آدرس tax.gov.ir مراجعه نمایند و در قسمت اطلاعات مالیاتی مرتبط، روی استعلام و اخذ کد فراگیر اتباع خارجی کلیک نمایند. سپس در صفحه ی باز شده، در قسمت لینکهای مرتبط برای دریافت کد فراگیر اشخاص خارجی حقیقی، روی سامانه ثبت نام کد فراگیر ویژه اتباع خارجی، و برای دریافت کدفراگیر برای اتباع خارجی حقوقی روی سامانه ثبت نام کدفراگیر ویژه شرکت های خارجی کلیک نمایند. در صفحه ی وارد شده، پس از ورود و ثبت اطلاعات مورد نیاز، کدی به عنوان کد پیگیری به مودی داده می شود. دقت شود، این کد، کد فراگیر شما نیست. از این کد پیگیری، جهت پیگیری صدور کد فراگیر خود در مراجعات بعد باید استفاده نمایید. لذا این کد رهگیری را در جای امنی یادداشت نمایید.

استعلام کد فراگیر اتباع و شرکت های خارجی

اطلاعات خود را در ثبت نام کد فراگیر به اشتباه وارد نموده ام، اما کدفراگیر دریافت کرده ام، آیا امکان ویرایش وجود دارد؟

متاسفانه در صورت وجود اشتباه در اطلاعات اولیه امکان تغییر اطلاعات بسیار مشکل خواهد بود. برای اینکار مجدد با اطلاعات صحیح ثبت نام کدفراگیر را انجام دهید.

اتباع خارجی که با وجود اطمینان از یکی بودن اطلاعات مندرج روی پاسپورت و اطلاعات وارد شده در سامانه ی ثبت نام، مغایرت های پی در پی در اطلاعات هویتی شان ثبت می شود چه اقدامی می بایست انجام دهند؟

چنانچه اتباع خارجی هستید و اطلاعات را دقیقا از روی پاسپورت و به درستی در سامانه ی پیش ثبت نام/ ثبت نام شمار اقتصادی وارد نموده اید، اما اطلاعات شما از سمت سازمان امور مالیاتی کشور تایید نمی گردد، با در دست داشتن کپی پاسپورت خود به واحد کداقتصادی حوزه ی مالیاتی خود مراجعه نمایید.

کدفراگیر چیست؟

اتباع و شرکتهای خارجی برای ثبت نام در سامانه های سازمان امور مالیاتی کشور باید دارای کد فراگیر باشند. این کد همانند شماره ملی می باشد. برای ثبت اطلاعات و دریافت کد فراگیر باید وارد سامانه tax.gov.ir شده و از صفحه ویژه کد فراگیر استفاده نمایید.

Open chat
1
سلام،
اگر سوالی دارید بفرمایید؟
گروه ثبت بازرگان حلال مسائل ثبت شرکت‌های شماست.
(در صورت عدم پاسخگویی می‌توانید با شماره تلفن همراه:09391131818 از طریق واتس‌اپ با کارشناس ارشد در تماس باشید).