تماس برای مشاوره رایگان 45518-021

خارج از ساعت کاری 09120213393

اینستاگرام

واتس اپ

 

ثبت شرکت در ارومیه

خانه > ثبت شرکت  > ثبت شرکت در ارومیه

ثبت شرکت در ارومیه

ثبت شرکت در ارومیه

ثبت شرکت در ارومیه

ثبت شرکت در ارومیه

ارومیه یکی از کلان‌شهرهای ایران، مرکز استان آذربایجان غربی و شهرستان ارومیه در شمال غربی ایران که در منطقه آذربایجان واقع شده‌است. این شهر طبق سرشماری سال ۱۳۹۵ با ۷۳۶٬۲۲۴ نفر جمعیت، دهمین شهر پرجمعیت ایران و دومین شهر پرجمعیت منطقهٔ شمال‌غرب ایران به‌شمار می‌آید. ارومیه با ۱۳۳۲ متر ارتفاع در غرب دریاچه ارومیه، در دامنه کوه سیر و در میان دشت ارومیه قرار گرفته‌است. هوای ارومیه در تابستان نسبتاً گرم و در زمستان سرد است.

در سده‌های گذشته رخدادها و حوادث متعددی از قبیل اشغال توسط عثمانی‌ها و روس‌ها را تجربه کرده‌است. این شهر به سبب موقعیت مناسب که در میان شاه‌راه ارتباطی قفقاز، میان‌رودان و آسیای صغیر داشته در گذشته از مراکز تجاری منطقه به‌شمار می‌رفته‌است. نقل مهم‌ترین سوغات ارومیه است.

ارومیه به عنوان شهر دارای اولین بیمارستان به شیوه نوین، نخستین مرکز آموزش پزشکی، اولین مدرسه به شیوه نوین، اولین شبکه تلویزیون محلی، اولین نشریه محلی در ایران، پایتخت والیبال ایران، دومین شهر پرترافیک ایران شناخته می‌شود. دارالنشاط ، پاریس ایران ، شهر آب ، شهر ادیان، مذاهب و اقوام از القاب ارومیه است. ارومیه مدتی در دوره پهلوی به رضائیه تغییر نام داد.

ثبت شرکت در ارومیه

انواع مختلف شرکت ها در ارومیه وجود دارد که در زیر توضیح مختصری داده شده است:

1- ثبت شرکت با مسئولیت محدود در ارومیه

ثبت شرکت با مسئولیت محدود شرکتی است که بین دو یا چند نفر برای انجام امور کسب و کار تشکیل می شود. در شرکت با مسئولیت محدود شرکا بدون افتتاح حساب، داشتن سهام یا درصد از شرکت فقط تا میزان سرمایه خود در شرکت مسئول دیون شرکت است.

2- ثبت شرکت سهامی خاص در ارومیه

شرکت سهامی خاص به شرکتی گفته می شود که سرمایه اولیه آن توسط اعضا تامین گردد. هر یک اعضا به یک مقدار سهام دار خواهند بود و سهم الشرکه خواهند داشت. برخلاف شرکت سهامی عام، سهام شرکت سهامی خاص فقط در اختیار اعضای خاص که همان هیات مدیره هست، خواهد بود و عموم حق سهامداری نخواهند داشت.

3- ثبت شرکت سهامی عام و تضامنی در ارومیه

شرکت سهامی عام معتبرتر از شرکت سهامی خاص می باشد. سهام شرکت های عام همانطور که از نام آن پیداست عمومی بوده و همه می توانند سهام دار باشند. جهت انجام پروژه های بزرگ که سرمایه فردی معمولا کافی نمی باشد از شرکت سهامی عام استفاده می گردد. در ادامه در مورد نحوه ثبت شرکت سهامی عام و مدارک و شرایط لازم آن بیشتر توضیح خواهیم داد.

شرکت تضامنی، شرکتی شخصی است که جهت انجام فعالیت­های تجاری بین حداقل دو نفر با پذیرش مسئولیت تضامنی برپا می­ شود.

ثبت شرکت در ارومیه چه مزایای دارد؟

ارومیه با قرار گیری بر سر راه های تجارتی، به عنوان گمرکی مهم برای صادرات کالاها و محصولات از ایران به کشورهای مختلف خصوصا کشورهای اروپایی و بالعکس بوده است و همچنین این شهر همواره محلی برای خرید و فروش محصولات کشاورزی و صنایع دستی عشایر اطراف این شهر بوده است و به علاوه با توجه به همجواری با کشور ترکیه و سهولت برقراری روابط تجاری با شرکت های مستقر در این کشور، همواره دارای جذابیت های تجاری و اقتصادی فراوانی برای افراد است که یکی از بهترین شیوه های شروع کسب و کار و تجارت با شرکت ها مستقر در خود ارومیه و کشور ترکیه، ثبت شرکت در ارومیه است.

مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت در ارومیه

  1. ارائه مدارک شناسایی اعضای شرکت
  2. ارائه گواهی عدم سوپیشینه اعضای هیئت مدیر
  3. دو نسخه از شرکت نامه
  4. دو نسخه از اساسنامه شرکت
  5. اصل مجوز فعالیت چنانچه ثبت موضوع به مجوز نیاز دار
  6. اصل وکالتنامه چنانچه ثبت شرکت توسط وکیل دادگستری انجام شود
  7. دو نسخه صورت جلسه هیئت مدیره
  8. دو نسخه صورت جلسه مجمع عمومی موسسین
گروه وکلای ثبتی بازرگان کلیه خدمات اداری ( ثبت شرکت، ثبت علائم تجاری و ... ) را به صورت تخصصی توسط وکلا، مشاوران و کارشناسان متخصص و با تجربه در این امر ارائه داده است و به صورت مستمر و پیگیر تا اتمام کامل روند ثبت به صورت تمام وقت پشتیبان و پاسخگوی ابهامات و سوالات شما در ارتباط با رویه کار خواهد بود و خود را موظف به اطلاع رسانی شفاف در تمامی مراحل می داند. تلفن تماس: 09120213393 - 09120250912
Open chat
1
سلام،
اگر سوالی دارید بفرمایید؟
گروه ثبت بازرگان حلال مسائل ثبت شرکت‌های شماست.
(در صورت عدم پاسخگویی می‌توانید با شماره تلفن همراه:09391131818 از طریق واتس‌اپ با کارشناس ارشد در تماس باشید).