تماس برای مشاوره رایگان 45518-021

خارج از ساعت کاری 09120213393

اینستاگرام

واتس اپ

 

ثبت شرکت در دبی برای ایرانیان

خانه > ثبت برند  > ثبت شرکت در دبی برای ایرانیان

ثبت شرکت در دبی برای ایرانیان

ثبت شرکت در دبی برای ایرانیان

ثبت شرکت در دبی

امروز با موسسه بازرگان یک شعبه خارجی از تجارت خود در دبی شروع کنید.

در این مطلب مراحل ثبت شرکت در دبی برای ایرانیان ، هزینه ثبت شرکت در دبی ، شرایط ثبت شرکت در دبی ، ثبت شرکت در دبی 2020 ، مدارک ثبت شرکت در دبی(تاسیس شرکت در دبی ، اقامت با ثبت شرکت در دبی ، ثبت شرکت مجازی در دبی) را کاملا شرح می‌دهیم.

ثبت شرکت در دبی برای ایرانیان

شرکتهای سرزمین اصلی در دبی (امارات متحده عربی) را می توان در یکی از ساختارهای شرکت زیر قرار داد.

انواع شرکت در دبی و شرایط ثبت شرکت در دبی(مدارک ثبت شرکت در دبی)

آ. شرکت با مسئولیت محدود در دبی (LLC)

شرکتهای با مسئولیت محدود برای انواع فعالیتهای تجاری می توانند در سرزمین اصلی دبی (امارات متحده عربی) تشکیل شوند. فعالیتهای تجاری و صنعتی را می توان از طریق تشکیل یک شرکت LLC انجام داد.

برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود ، اکثریت سهام (51٪) باید به یک شرکت ملی دبی (امارات متحده عربی) یا یک حامی شرکتی (یک شرکت با امارات متحده عربی به عنوان سهامدار) تعلق گیرد. تعداد سهامداران می توانند هنگام تشکیل یک شرکت LLC (مسئولیت محدود) در سرزمین اصلی امارات از 2 تا 50 نفر باشند.

ب شرکت حرفه ای (ثبت شرکت شرکت عمران)

افراد حرفه ای در زمینه مشاوره ، حقوقی ، حسابداری ، پزشکان و غیره می توانند یک شرکت عمران را در سرزمین اصلی امارات تشکیل دهند. مالک می تواند 100٪ مالکیت سهام شرکت را حفظ کند.

برای ثبت نام یک شرکت کار ساختمانی در وزارت توسعه اقتصادی (DED) ، لازم است یک نماینده خدمات محلی را با هزینه سالانه برای ارتباط با مقامات دولتی منصوب کنید.

ج شعبه یا نمایندگی شرکتهای خارجی در دبی برای ایرانیان 2020

سرمایه گذاران که یک دفتر موجود در مناطق آزاد امارات یا هر شرکتی خارج از امارات متحده عربی دارند می توانند یک شعبه یا دفتر نمایندگی در سرزمین اصلی امارات تشکیل دهند.

برای تشکیل شعبه یا دفتر نمایندگی شرایط و ضوابط خاصی وجود دارد.

2. ثبت شرکت منطقه آزاد در امارات

ثبت شرکت منطقه آزاد در دبی نسبتاً آسانتر از تشکیل شرکت سرزمین اصلی است. مناطق آزاد در دبی به دلیل سهولت در راه اندازی یک تجارت ، زیرساخت های کلاس جهانی و اکوسیستم تجاری ، توسط سرمایه گذاران ارجح است.

یکی از مهمترین مزیت های راه اندازی شرکت منطقه آزاد ، مالکیت 100٪ خارجی است. تعداد زیادی از مزایای تجاری دیگر برای تشکیل شرکت منطقه آزاد مانند درآمد بدون مالیات ، بدون عوارض گمرکی و غیره در دبی وجود دارد.

هزینه ثبت شرکت در دبی و درمناطق رایگان در دبی یکی از بهترین بسته های سازندگی شرکت را با هزینه ای مناسب ارائه می دهد. یک سرمایه گذار می تواند از فضای Flexi-Des برای فضاهای کامل مبلمان استفاده کند. مناطق آزاد در دبی طیف گسترده ای از فعالیتهای تجاری را برای سرمایه گذاران برای شروع فعالیت خود ارائه می دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد لیست فعالیت ها و منطقه آزاد مطلوب برای ثبت شرکت خود ، بلافاصله با مشاوران تجاری ما صحبت کنید!

3. ثبت شرکت دریایی در دبی برای ایرانیان 2020

شرایط ثبت شرکت در دبی : شرکت دریایی در دبی یک شرکت تجاری قانونی است که برای تسهیل تجارت بین المللی تشکیل شده است. شرکت های خارج از کشور به عنوان شرکت تجارت بین المللی (IBC) ثبت شده اند و از حوزه های قضایی تجاری و سیستم های حقوقی محلی امارات متحده عربی خارج هستند.

آنها خارج از گمرک مالیات بر ارزش افزوده و امارات قرار دارند. با این حال ، شرکت های دریایی واجد شرایط تجارت در بازار محلی امارات متحده عربی نیستند. بیشتر شرکت های بازرگانی بین المللی ، شرکت های هلدینگ ، خدمات مشاوره ای ، سرمایه گذاران املاک و غیره برای شرکت های خارج از کشور ثبت نام می کنند.

شرکت های خارج از کشور واجد شرایط درخواست ویزای اقامت کارمندان خود نیستند. افتتاح حساب بانکی به دلیل بررسی دقیق رعایت موارد ممکن است اما وقت گیر باشد.

ثبت شرکت دریایی در دبی امن است و مزایای زیادی از قبیل پس انداز مالیات ، بازگرداندن سود ، مالکیت خارجی و غیره را به سرمایه گذار ارائه می دهد.

شرکت مسئولیت محدود و راه اندازی تجارت در دبی

راه اندازی شرکت با مسئولیت محدود (LLC) در دبی یکی از محبوب ترین فرم های قانونی تجارت برای ایجاد یک شرکت بازرگانی یا ساخت در دبی است. راه اندازی مشاغل LLC در دبی نیاز به داشتن یک کشور امارات به عنوان حامی محلی 51 درصد از سهام شرکت را دارد. تبعه خارجی 49٪ سهام دیگر را در اختیار دارد.

یک شرکت LLC با حداقل دو و حداکثر 50 سهامدار تشکیل می شود. برای حداقل سرمایه گذاری حداقل الزامی وجود ندارد. مدیریت شرکت LLC را می توان به مدیران (حداکثر 5 نفر) که ممکن است اتباع امارات متحده عربی باشند یا نه ، واگذار کرد.

LLC راه اندازی کسب و کار در دبی بسیار ساده و آسان است. با این وجود مستلزم مستندات ، مستندات و مصوبات خاص بسته به فعالیتهای تجاری انتخابی است.

در اینجا مراحل مربوط به راه اندازی کسب و کار LLC در دبی آورده شده است و شرایط ثبت شرکت در دبی.

تیم ما با مشاوره تخصصی و پشتیبانی اختصاصی برای ثبت نام بدون دردسر شرکت LLC در دبی به شما در تمام مراحل كمك خواهد كرد.

  •   انتخاب فعالیت تجاری و رزرو نام تجاری
  •   دریافت مصوبات برای نام تجاری و فرم تجارت قانونی
  •   اخذ مجوزهای اضافی لازم از وزارت توسعه اقتصادی (DED) دبی برای فعالیتهای انتخابی
  •   تهیه تفاهم نامه و توافق نامه خدمات محلی (LSA) – پیدا کردن یک اسپانسر محلی دبی، قطعنامه سهامدار ، موافقت نامه های مورد نیاز
  •   اسناد را برای بررسی و تأیید اولیه ارسال کنید
  •   فضای دفتر فیزیکی و قرارداد اجاره خود را دریافت کنید
  •   برای به دست آوردن مجوز راه اندازی شرکت با مسئولیت محدود ، قرارداد اجاره نامه را به همراه اسناد تصویب اولیه ارسال کنید
  •   درخواست ویزای اقامت ، شناسه امارات و افتتاح حساب بانکی شرکت در دبی را بدهید

ثبت شرکت LLC در دبی – مزایای تجارت برای ایرانیان 2020

ثبت شرکت با مسئولیت محدود در دبی آرامش خاطر را به سرمایه گذاران از نظر عملیات انعطاف پذیر تجارت ، مالکیت شرکت ، کاهش ریسک سرمایه گذاری های سرمایه ، استخدام کارکنان اضافی و غیره می دهد.

مزایای اصلی کسب و کار ثبت شرکت LLC در دبی

ثبت شرکت LLC در دبی مزایای تجاری بسیاری از سرمایه گذاران را در اختیار شما قرار می دهد. LLC ثبت شرکت سرمایه گذاران را قادر می سازد تا حضور خود را در بازار محلی امارات تقویت کنند و تجارت محلی را به طور مؤثر ترویج دهند.

در اینجا چند مزیت برای سرمایه گذاران شرکت ثبت شرکت LLC در دبی ارائه شده است.

  •   طیف گسترده ای از فعالیت های تجاری را انتخاب کنید تا از لیست DED برای ثبت شرکت LLC استفاده کنید
  •   ویزای سرمایه گذار برای ذینفعان به همراه صلاحیت حمایت از خانواده
  •   بدون نیاز به سهمیه ویزا ، تعداد کارمندان بیشتری را به مشاغل خود اضافه کنید
  •   اعتبار در بانکها برای افتتاح حساب بانکی شرکت افزایش یافته است
  •   هیچ گونه گمرکی بر کالاهای وارداتی وجود ندارد
  •   در صورت لزوم افتتاح یک شعبه جدید در سرزمین اصلی بدون دردسر
  •   خرید املاک و مستغلات در دبی با نام شرکت
  •   در مناقصات شرکت کرده و پروژه ها و تکالیف دولتی را در دست بگیرید
  •   تجارت آزاد در بازار محلی امارات متحده عربی و سایر مناطق GCC و جهان
ثبت شرکت در دبی 2020

هزینه ثبت شرکت در دبی

هزینه ثبت شرکت در دبی بسته به ماهیت تجارت ممکن است متفاوت باشد. در زیر هزینه ثبت شرکت تخمین زده شده برای ثبت شرکت و شرکت ویزا دبی LLC ارائه شده است. هزینه تشکیل شرکت در دبی اکثراً ساده است و هیچ هزینه پنهانی در آن وجود ندارد. مؤلفه هزینه عمدتاً به عناوین زیر تقسیم می شود – مستندات و تصدیق ، پروانه کسب و کار ، پردازش ویزا و مهاجرت.

جدای از آن ، براساس الزامات ، مجوزهای اضافی و ترخیص اسناد لازم از سفارت امارات متحده عربی و مقامات ذیربط وجود خواهد داشت که هزینه ای را نیز دریافت می کنند. در صورت درگیر شدن نماینده خدمات یا مشاور مشاغل ، برای اجرای خدمات متفقین به تشکیل شرکت ، برای مشاوران نیز هزینه خدمات ارائه می شود.

هزینه ثبت شرکت مسئولیت محدود در دبی برای ایرانیان 2020

هزینه ثبت شرکت LLC کلیه مؤلفه های اصلی هزینه شرکت را برای موفقیت در راه اندازی کار خود در امارات پوشش می دهد. یکی از مراکز مهم هزینه ثبت شرکت LLC اجاره دفتر است. مکان دفتر فیزیکی در امارات باید بر اساس ماهیت تجارت و گردش مالی سالانه با عاقلانه انتخاب شود.

تعداد کمی از مناطق در دبی با توجه به اندازه فضای اداری به دلیل محبوبیت مکان می تواند بالای تخته باشد. به عنوان مثال ، منطقه مرکز شهر در نزدیکی برج خلیفه. سرمایه گذاران می توانند مکانی را با نرخ اجاره پایین تر برای فضای اداری برای صرفه جویی در کل هزینه تشکیل شرکت در امارات انتخاب کنند.

هزینه راه اندازی مشاغل در امارات متحده عربی برای راه اندازی یک شرکت بازرگانی LLC از تقریباً شروع می شود. 24،683 AED (اجاره دفتر و هزینه ویزا شامل نمی شود). هزینه راه اندازی تجارت در امارات متحده عربی بسته به نوع مجوز انتخاب شده و ساختار شرکت متفاوت است. همچنین ، هزینه ویزا و اجاره دفتر نیز یکی دیگر از مؤلفه های اصلی تعیین هزینه تجارت در امارات است.

هزینه تخمینی برای تشکیل شرکت LLC در دبی در زیر آورده شده است:

شرحهزینه مجوز خدمات
هزینه مجوز معاملات
حق مجوز بازرگانی عمومی
 تأسیس تنهاشرکت عمرانشرکت با مسئولیت محدودشرکت با مسئولیت محدود
ارسال نام تجارت(ثبت برند)776.50 AED776.50 AED776.50 AED776.50 AED
تأیید ارسال اولیه256.50 AED256.50 AED256.50 AED256.50 AED
توافق نامه نمایندگی خدمات محلیAED 441AED 4410AED 650AED 650
دفتر مجازی با اجاری و اجاره به مدت 1 سال10،000 AED7000 AED10،000 AED10،000 AED
هزینه مجوزAED 80009000 AED13،000 AED30،000 AED
کل هزینه راه اندازی شرکت دبی:19،474 AED17،474 AED24،683 AED41،683 AED
هزینه ثبت شرکت در دبی
  •   هزینه اتاق بازرگانی 1200 AED در سال برای یک شرکت بازرگانی عادی است. اگر یک شرکت صنعتی باشد ، این هزینه به 2200 AED می رسد.
  •   هزینه زباله برای شهرداری در دبی 1000 AED در سال برای یک شرکت بازرگانی عادی است. اگر یک شرکت صنعتی باشد ، این هزینه به AED 2000 می رسد.
  •   برای نام تجارت خارجی مبلغ اضافی 2000 AED در سال وجود دارد.
  •   برای مجوز پیمانکاری هزینه یک بار 10،000 AED لازم است.
  •   برای کارگزاران املاک و مستغلات هزینه های شرکت برای اداره اقتصادی 5،000 AED / – لازم است.
  •   5٪ از مبلغ اجاره محل به دولت پرداخت می شود.

سرمایه گذاران شرکت LLC دبی هزینه ویزا(مدارک ثبت شرکت در دبی)

مرحله بعد از تشکیل شرکت در دبی ، گرفتن ویزای سرمایه گذار / ویزا کارمند است. ویزای سرمایه گذار حداکثر سه سال اقامت موقت را برای سرمایه گذاران فراهم می کند. این بهترین گزینه برای همه سرمایه گذاران است که مایل به راه اندازی مشاغل در امارات هستند. سرمایه گذار می تواند از VISA سرمایه گذار شرکت دبی LLC با هزینه ای در حدود 4000 AED و ویزای کارمند با هزینه تقریبی 7500 AED درخواست کند.

توضیحاتهزینه در AED
(داخل کشور)
هزینه در AED
(کشور خارج)
اجازه ورود1،180 AEDAED 530
تغییر وضعیتAED 675
فوری پزشکیAED 870AED 870
شناسه امارات (3 سال)370 AED370 AED
ویزا با مهر فوریAED 930AED 930
جمعAED 4،0252700 AED

* بیمه درمانی پزشکی در هزینه فوق گنجانده نشده است.

مدارک مورد نیاز ثبت شرکت در دبی و شرایط ثبت شرکت در دبی :

  •   کپی پاسپورت
  •   2 عکس
  •   زمان در نظر گرفته شده (تقریباً 3-4 روز)

مراحل ثبت شرکت در دبی برای ایرانیان 2020 (مدارک ثبت شرکت در دبی)

مجوز تجارت خود را دریافت کنید

تشریفات اداری خود را نهایی کنید

در مورد نام شرکت تصمیم بگیرید

فعالیت تجاری خود را انتخاب کنید

بدون دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید

Open chat
1
سلام،
اگر سوالی دارید بفرمایید؟
گروه ثبت بازرگان حلال مسائل ثبت شرکت‌های شماست.
(در صورت عدم پاسخگویی می‌توانید با شماره تلفن همراه:09391131818 از طریق واتس‌اپ با کارشناس ارشد در تماس باشید).