تماس برای مشاوره رایگان 45518-021

خارج از ساعت کاری 09120213393

اینستاگرام

واتس اپ

 

ثبت شرکت در سوئد

خانه > دسته‌بندی نشده  > ثبت شرکت در سوئد

ثبت شرکت در سوئد

ثبت شرکت در سوئد

ثبت شرکت در سوئد

در این مطلب طریقه ثبت شرکت در سوئد ، شرایط ثبت شرکت در سوئد ، هزینه ثبت شرکت در سوئد ، مشکلات ثبت شرکت در سوئد ، انواع ثبت شرکت در سوئد ، مراحل ثبت شرکت در سوئد ، قوانین ثبت شرکت در سوئد را کاملا شرح می‌دهیم

تشکیل شرکت در سوئد

تشکیل شرکت در سوئد بسیار ساده است زیرا تیم حقوقی ما برای تهیه سریع کار در سوئد از تمام اسناد و مدارک لازم را برای شما تهیه می کند. دفتر بازرگان ما طیف گسترده ای از خدمات شرکتی متناسب با نیاز شما را ارائه می دهد. ما می توانیم با ارائه کلیه خدمات تجاری مورد نیاز ، راه حل کلید در دست برای شما فراهم کنیم.

 

چگونه می توانیم از شما در شروع کار در سوئد حمایت کنیم:

راه اندازی یک شرکت با مسئولیت محدود جدید ، از جمله شرکت های جدید طبقه بندی شده آماده تجارت ثبت مالیات بر ارزش افزوده ، مالیات و اتحادیه های صنفی ، از جمله حسابداری و گزارش های مداوم

آدرس دفتر ثبت شده ، نماینده ثبت شده و خدمات نماینده محلی ، پشتیبانی بانکی

بیشترین زمان و هزینه مقرون به صرفه برای ثبت شرکت ، خرید یک شرکت طبقه بندی جدید است که می تواند کاملاً از راه دور انجام شود و بدون نیاز به سفر به سوئد. فرآیند تأسیس جایگزین توسط خود به دلیل نیازهای مختلف (به عنوان مثال پرداخت سرمایه سهم) برای افراد غیر مقیم یک چالش است.

از این رو ، در بیشتر موارد ، غیر مقیم سوئد برای جلوگیری از بوروکراسی ، خود را برای جلوگیری از بوروکراسی انتخاب می کنند زیرا ما قبلاً از تمام مقدمات و الزامات مراقبت کرده ایم. با این حال ، ما در صورت درخواست به ترکیبات جدید کمک می کنیم. ما به شما کمک خواهیم کرد که مطابق اهداف خود بهترین روش را انتخاب کنید. قیمت گذاری شرکت سوئدی از 1980 یورو شروع می شود ، برای اطلاعات بیشتر  با ما برای ارزیابی پرونده رایگان و قیمت دقیق قیمت با ما تماس بگیرید »

راه اندازی شرکت در سوئد و هزینه ثبت شرکت در سوئد

ما به صدها مشاغل برای راه اندازی در سوئد کمک کرده ایم. ما بسته های راه دور از راه دور و با هزینه کارآمد و بدون نیاز به سفر را ارائه می دهیم. قیمت ما برای تشکیل شرکت در سوئد  بسیار مناسب و به صرفه است شروع می شود.

انواع ثبت شرکت در سوئد

شرکت با مسئولیت محدود در سوئد

شرکت با مسئولیت محدود سوئد (Aktiebolag یا AB به زبان سوئدی) رایج ترین است شکل تجارت در سوئد. شرکتهای جدید با مسئولیت محدود با ثبت نام فعال و فعالیت قبلی در رجیستری ثبت می شوند

– در بعضی موارد ما نیز مطابق سفارش یا پشتیبانی شما در فرآیند تأسیس ، در صورت تمایل ، شرکت جدید را به صورت اختصاصی ایجاد می کنیم.

شرکت های طبقه بندی سوئدی ما با ضمانت ترازنامه 100٪ تمیز و پرداخت سرمایه کل سهم 25،000 SEK (تقریبا 2500 یورو) ثبت شده ارائه می دهند. علاوه بر این ، شما همچنین می توانید نام تجاری مورد نظر خود را برای شرکت انتخاب کنید.

راه اندازی یک شرکت محدود در سوئد دارای شرایط خاصی برای اقامت(ثبت شرکت و اقامت در سوئد) است زیرا محدودیت هایی برای اعضای هیئت مدیره مدیریت در خارج از منطقه اقتصادی اروپا وجود دارد.. علاوه بر این ، در صورت عدم حضور ساکنین سوئدی در هیئت مدیره ، باید یک عامل ثبت شده محلی با کد شناسایی سوئدی منصوب شود. ما می توانیم کلیه خدمات لازم را ارائه دهیم و راه حل خاصی را برای پروژه شما تهیه خواهیم کرد.

راه اندازی شرکت سوئدی را می توان کاملاً از راه دور و بدون مسافرت انجام داد.

از طرف دیگر ، شما همچنین از برنامه ریزی قرار ملاقات در دفتر ما برای امضای اسناد استقبال می کنید. ما بسته کامل اسناد قانونی را آماده می کنیم و کلیه برنامه ها را از طرف شما ارسال می‌کنیم ، ما فقط امضای شما را درخواست می کنیم . پس از پردازش رجیستری ، کلیه تغییرات را پردازش می کنیم ، مستندات کامل قانونی را برای شما ارسال می کنیم. معمولاً 5-10 روز کاری طول می کشد تا رجیستری پایگاه داده خود را به روز کند تا عضو (ها) هیئت مدیره و اطلاعات جدید شرکت را نشان دهد. این می تواند بسته به حجم کار مقامات دولتی محلی ، 2-4 هفته دیگر برای ثبت نام های مالیاتی نظیر مالیات بر ارزش افزوده و ثبت مالیات در نظر بگیرد.

قوانین ثبت شرکت و خدمات شرکت در سوئد

ما طیف کاملی از خدمات سازمانی در سوئد شامل تشکل های شرکت ، ثبت مالیات بر ارزش افزوده و مالیات ، مشاوره حقوقی و مالیاتی ، دفتر ثبت شده مجازی ، حسابداری و حقوق و دستمزد ، مشاوره در زمینه عضویت در اتحادیه های صنفی  ، طریقه ثبت شرکت در سوئد ، صدور مجوز و پشتیبانی از افتتاح حساب بانکی را ارائه می دهیم.

هزینه ثبت شرکت در سوئد

خدمات دفتر مجازی ما برای شرکتهایی که به دفتر فیزیکی در سوئد احتیاج ندارند ، یک راه حل انعطاف پذیر است. آدرس حقوقی ما برای ثبت نام در رجیستری تجاری و به عنوان آدرس اداری برای شرکت برای دریافت هزینه پست استفاده می شود.

 نامه ارسال شده به شرکت شما از طریق پست الکترونیکی (کپی اسکن شده) یا از طریق نامه منظم در صورت درخواست برای شما ارسال می شود. همچنین می توانیم شماره تلفن و نمابر محلی و همچنین یک نام دامنه محلی را با میزبانی وب برای شرکت شما تنظیم کنیم.

واحد حسابداری ما می تواند از همه حسابداری شرکت سوئدی شما مراقبت کند و همچنین در مورد سؤالات مالی و مالیاتی مشورت کند. هزینه ماهانه حسابداری بستگی به مشخصات شرکت(انواع ثبت شرکت در سوئد) ، به عنوان مثال به تعداد معاملات و محاسبات حقوق و دستمزد دارد. صورتهای مالی باید سالانه ارائه شود در حالی که اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده و اظهارنامه مالیات اجتماعی باید به صورت سه ماهه ارائه شود.

 

ما با چندین بانک کار می کنیم (به عنوان مثال Swedbank ) برای اطمینان از بهینه ترین زمان افتتاح حساب بانکی تجاری برای شرکت شما در سوئد. برای راه اندازی حساب ، یک عضو هیئت مدیره باید در اولین مرحله درخواست برای جلسه حضوری حضوری حضور داشته باشد.

 کارت پرداخت و رمز امنیت بانکی آنلاین در مرحله دوم دریافت می شود. تیم سازگاری ما در انتخاب بهترین بانک برای تجارت شما مشورت می کنند و از طریق فرآیند افتتاح حساب پشتیبانی می کنند.

همچنین امکان باز کردن یک حساب بانکی کاملاً کارآمد با یک شماره حساب IBAN فردی و با کارت پرداخت VISA برای شرکت شما در سوئد ، کاملاً از راه دور از طریق اینترنت و بازدید از آن لازم نیست. ما این گزینه را در مرکز دانش قرار داده ایم: حساب بانکی آنلاین با IBAN و کارت پرداخت

اگر کلیه اعضای هیئت مدیره در خارج از سوئد اقامت داشته باشند ، این شرکت باید در سوئد یک شخص برای تماس با خود داشته باشد که می تواند مکاتبات را با دولت به نمایندگی از شرکت قبول کند.

 این نماینده ( شخص delgivningsbar ) باید با یک شناسه محلی در ثبت نام جمعیت سوئد ثبت شود. عضو تیم ما می تواند برای پر کردن این شرط قانونی منصوب شود.

عضو هیئت مدیره مدیریت ( styrelseledamot ) و عضو هیئت مدیره ( مدیر اجرایی ) یک شرکت محدود سوئدی باید در اتحادیه اروپا (EU) یا منطقه اقتصادی اروپا (EEA) اقامت داشته باشند. نیمی از اعضای هیئت مدیره شرکت نیز باید در اتحادیه اروپا / EEA اقامت داشته باشند و همین قاعده در مورد اعضای معاون هیئت مدیره نیز اعمال می شود.

 لطفا توجه داشته باشید که الزامات مربوط به اقامت است و نه تابعیت. اگر نمی توانید الزامات اقامت را برآورده کنید ، باید درخواست معافیت دهید. ما می توانیم در تهیه ، ارسال و پردازش درخواست معافیت شما پشتیبانی کنیم.

شرکت های کوچک از شرط انتصاب حسابرس معاف هستند(با توجه به انواع ثبت شرکت در سوئد). با این حال ، یک حسابرس باید تعیین شود و وقتی یکی از معیارهای زیر برای دو سال متوالی فراتر رود ، حسابرسی لازم باشد:

فروش خالص سالانه 3 000 000 SEK و بیشتر
حجم ترازنامه 1 500 000 SEK و موارد دیگر
به طور متوسط ​​3 کارمند در سال مالی

مبانی مالیاتی در سوئد

ما اصلی ترین نکات کلیدی مالیات شرکت ها در سوئد را ذکر کرده ایم. برای سؤالات خاص مربوط به مالیات جهت مشاوره با متخصص مالیات اختصاصی کشور با ما تماس بگیرید.

از سال 2019 نرخ مالیات شرکت ها در سوئد 21.4٪ است.

از سال 2021 نرخ به 20.6٪ کاهش می یابد. نرخ تخت استاندارد 21.4٪ برای کل درآمد اشخاص شرکت ها اعمال می شود ، در حالی که اشخاص حقوقی مقیم مسئولیت مالیات بر درآمد جهانی خود را به عهده دارند ، مگر اینکه معافیت های خاص یا معاهدات مالیاتی اعمال شود ، اشخاص غیر مقیم بر درآمدی که از آن منشأ گرفته می شوند.

سوئد نرخ سود اصلی 30٪ در سود سهام را تعیین می کند. با این حال ، تحت معاهدات مالیاتی قابل اجرا نرخ کاهش می یابد.

نرخ مالیات بر ارزش افزوده استاندارد سوئد 25٪ برای کلیه کالاها و خدمات با کاهش 12٪ و 6٪ در مورد کالاهای قابل استفاده اعمال می شود.

نرخ 12٪ در مورد برخی از اقلام خوراکی ، اقامت در هتل و رستوران ها اعمال می شود و میزان کاهش 6 درصدی مربوط به حمل و نقل داخلی ، کتاب ها ، نشریات دوره ای و هزینه های پذیرش در برنامه های فرهنگی و ورزشی است. معافیت مالیاتی در مورد خدمات درمانی ، خدمات مالی ، آموزش و مسافرت بین المللی و بین جامعه ای وجود دارد.

هنگام فروش به مصرف کنندگان ، ثبت مالیات بر ارزش افزوده همیشه در سوئد ضروری است.

سهم کارفرمایان در جامعه اجتماعی برای کارکنان متولد 1952 یا بالاتر و 20/20 درصد برای کارمندان متولد 1938-1951 20/70 درصد است. سوئد حداقل دستمزد مشخصی ندارد ، اما دستمزد مبتنی بر توافق های جمعی بین کارفرمایان و اتحادیه های کارگری است. کلیه کارگران سوئد تحت این توافق نامه ها تحت پوشش قرار می گیرند.

مراحل ثبت شرکت در سوئد

مراحل و طریقه ثبت شرکت در سوئد چیست؟

مرحله 1: برای مشاوره در تماس باشید

با ما در مورد اهداف مورد نظر خود مطلع شوید و بهترین راه حل را برای بررسی شما پیشنهاد می کنیم. مشاوره مقدماتی و قیمت دقیق قیمت رایگان می باشد.

مرحله 2:

ما در مورد همه مواردی كه جمع آوری و تهیه كنیم ، تمام اسناد قانونی را مراقبت می كنیم و برای تأیید و امضاهای شما آماده می شویم. به عنوان گزینه ای که ما ارائه می دهیم خدمات کامل از راه دور ، برای تشکیل شرکت در سوئد هیچ مسافرت لازم نیست.

مرحله 3 : شروع به کار در سوئد

ما از تمام برنامه های کاربردی مراقبت می کنیم و هرگونه خدمات شرکتی لازم را تنظیم می کنیم. ما به شما اطلاع می دهیم که فرایند نهایی شده و چه زمانی شرکت شما در سوئد برای تجارت آماده است.

مراحل گفته شده از مراحل و طریقه های اصلی ثبت شرکت در سوئد است

سوالات متداول برای ثبت شرکت در سوئد

در این بخش سوالات متداولی که در زمینه طریقه ثبت شرکت در سوئد ، هزینه ثبت شرکت در سوئد ، انواع ثبت شرکت در سوئد ، قوانین ثبت شرکت در سوئد ، مراحل ثبت شرکت در سوئد و… پاسخ داده شده است.

مراحل ثبت شرکت در سوئد

چه مدارکی برای ثبت شرکت در سوئد نیاز است

به منظور ثبت و پردازش سفارش خود ، ما اسکن گذرنامه ، آدرس مسکونی (صورتحساب ابزار) و جزئیات تماس را برای شما درخواست می کنیم.

چگونه شروع کنم؟

در مرحله اول لطفاً از اهداف خود برای راه اندازی یک شرکت در سوئد مطلع شوید. در مرحله دوم ما بهترین راه حل را با یک بررسی اجمالی گام به گام و قیمت دقیق برای تشکیل شرکت در سوئد پیشنهاد می کنیم. در مرحله سوم ما به کلیه اسناد و مدارک قانونی و برنامه های کاربردی مراقبت می کنیم.

چگونه برای مالیات بر ارزش افزوده ثبت نام کنیم؟

ما در تهیه و ارسال ثبت نام مالیات بر ارزش افزوده و سایر موارد ثبت شده مالیاتی لازم از طرف شما پشتیبانی می کنیم(طریقه ثبت شرکت در سوئد)

در مورد شرایط گزارش حساب چطور؟

با توجه انواع ثبت شرکت در سوئد و صرف نظر از اندازه ، شرکت محدود سوئد مجبور است سالی یک بار حساب های سالانه را در ثبت تجاری ثبت کند. شرکت های کوچک از شرط انتصاب حسابرس معاف هستند. اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده و اظهارنامه مالیات اجتماعی باید به صورت سه ماهه ارائه شود. بخش حسابداری ما می تواند از کلیه نیازهای گزارش از طرف شما مراقبت کند.

چگونه حساب بانکی را باز کنم؟

کمبود بانکهای بین المللی و محلی در سوئد وجود ندارد و سیستم های بانکی بسیار پیشرفته هستند ، اما باز کردن حساب بانکی می تواند چالش برانگیز و زمان ببرد. امکان باز کردن حساب بانکی توسط پروکسی یا توسط وکالت وجود ندارد ، جلسه حضوری در بانک لازم است. با این حال ، به عنوان یک راه حل برای شروع سریع ، همچنین می توانید با یک بانک fintech در اتحادیه اروپا افتتاح کنید که می تواند بصورت آنلاین و بدون مراجعه لازم انجام شود و سپس در مراحل بعدی با بانک سنتی محلی سوئد شروع به کار کنید.

آیا می توانم نام شرکت را انتخاب کنم؟

بله ، می توانید نام تجاری شرکت را انتخاب کنید. این موضوع در دسترس بودن رجیستری است. معمولاً 3 گزینه نام تجاری به رجیستری ارائه می شود و رجیستری تأیید نهایی آنها را در یک مورد ارائه می دهد. ممکن است در دسترس بودن این نام را بررسی کنید: Bolagsverket یا Allabolag.se

آیا به آدرس دفتر ثبت شده نیاز دارم؟

داشتن آدرس دفتر محلی ثبت شده برای هر شرکت سوئدی الزامی است و معمولاً نمی تواند یک آدرس مسکونی باشد. آدرس قانونی در رجیستری تجاری نشان داده می شود و نامه های رسمی خطاب به شرکت به این آدرس ارسال می شود. ما یک آدرس دفتر ثبت شده مجازی را به عنوان یک سرویس ارائه می دهیم و هزینه پستی دریافت شده به عنوان نسخه های اسکن شده را به ایمیل شما ارسال می کنیم.

هزینه ثبت شرکت در سوئد

قیمت ما برای هزینه ثبت شرکت در سوئد و همچنین شرکت های جدید قفسه در سوئد از 1980 یورو شروع می شود. هزینه نهایی پروژه شما به خدمات بیشتر مورد نیاز مانند آدرس دفتر ثبت شده محلی ، خدمات نمایندگی ثبت شده یا موارد دیگر بستگی دارد. همچنین هزینه های سالانه به لیست خدمات مورد نیاز بستگی دارد. ما خوشحال می شویم که یک نقل قول دقیق برای پروژه شما ارائه دهیم.

اگر من اهل اتحادیه اروپا نباشم باید چه کاری انجام دهم

کد تجاری سوئد الزام به داشتن  1 عضو هیئت مدیره که ساکن منطقه اقتصادی اروپا هستند را تعیین می کند. می توان با درخواست معافیت از رجیستری از شر قانونی این شرط را دور زد. ما بسیاری از این درخواست های معافیت موفقیت آمیز را برای شرکت کنندگان در آسیا ، آفریقا ، سوئیس و ایالات متحده پردازش کرده ایم.

آیا برای راه اندازی شرکت در سوئد باید به سوئد بیاییم

مراحل ثبت شرکت در سوئد را می توان کاملاً از راه دور انجام داد و نیازی به سفر به سوئد نیست.

ثبت شرکت در سوئد چقدر طول می‌کشد

معمولاً 5-10 روز کاری طول می کشد تا رجیستری تجاری راه اندازی شرکت را پردازش کند. بسته به بار کار رجیستری ، زمان پردازش روزانه به روز می شود. بررسی آخرین وضعیت در اینجا امکان پذیر است: زمان پردازش فعلی می تواند بسته به حجم کار مقامات دولتی محلی ، 2-4 هفته دیگر برای ثبت های مالیاتی از جمله ثبت مالیات بر ارزش افزوده طول بکشد.

بدون دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید

Open chat
1
سلام،
اگر سوالی دارید بفرمایید؟
گروه ثبت بازرگان حلال مسائل ثبت شرکت‌های شماست.
(در صورت عدم پاسخگویی می‌توانید با شماره تلفن همراه:09391131818 از طریق واتس‌اپ با کارشناس ارشد در تماس باشید).