تماس برای مشاوره رایگان 45518-021

خارج از ساعت کاری 09120213393

اینستاگرام

واتس اپ

 

ثبت شرکت در مجارستان

خانه > ثبت شرکت  > ثبت شرکت در مجارستان

ثبت شرکت در مجارستان

ثبت شرکت در مجارستان

ثبت شرکت در مجارستان

در این مطلب مراحل ثبت شرکت در مجارستان ، مالیات شرکت در مجارستان ، شرایط تاسیس شرکت در مجارستان ، اقامت در مجارستان با ثبت شرکت ، مدارک لازم تاسیس شرکت در مجارستان ، هزینه ثبت شرکت در مجارستان ، انواع شرکت در مجارستان کاملا شرح داده می‌شود.

چرا باید شرکت خود را در مجارستان ثبت کنید ؟ و مراحل ثبت شرکت در مجارستان چگونه است؟

نرخ های مالیاتی ترجیحی مجارستان را به کشوری بی نظیر برای ثبت شرکت ها در اتحادیه اروپا تبدیل می کند. یک “امتیاز” دیگر این است که مجارستان به نظر نمی رسد “خارج از ساحل” باشد و بدون هیچ گونه سوال و شکی توسط هیچ شرکتی در جهان پذیرفته می شود.
تخفیف مالیاتی بر درآمد حاصل از انواع خاصی از مالکیت معنوی.
امکان افتتاح حساب بانکی جاری در مجارستان (شرکت + حساب در یک کشور) نسبتاً سریع ، حتی اگر صاحبان و مدیران شرکت غیر مقیم باشند.
دریافت خودکار شماره مالیات بر ارزش افزوده مجارستان و اروپا ؛
عضویت کامل در اتحادیه اروپا ؛
شبکه گسترده ای از معاهدات برای جلوگیری از مالیات مضاعف .
این شرکت بدون در نظر گرفتن محل مدیریت و از طریق ثبت نام ، اقامت مالیاتی در مجارستان در نظر گرفته می شود.
برای ساکنان اتحادیه اروپا و غیر اتحادیه اروپا سودمند است

ثبت شرکت در مجارستان افراد غیر مقیم (ثبت شرکت در مجارستان از راه دور)

تشکیل شرکت می تواند از راه دور انجام شود! ما به شما کمک خواهیم کرد تا بدون اینکه مجبور شوید خانه خود را ترک کنید ، شرکت جدید خود را ثبت کنید. ما کلیه اسناد لازم را تهیه می کنیم و مراحل ثبت نام را با مدیر محلی خود انجام می دهیم تا اینکه مالک جدید قادر به سفر و انجام امور ثبت شرکت باشد.

افتتاح حساب بانکی برا ثبت شرکت در مجارستان

به منظور افتتاح و راه اندازی یک حساب بانکی شرکتی در مجارستان بلافاصله پس از اختلاط ، LAVECO Ltd. مدیر شرکت را تأمین می کند تا اینکه مالک واقعی قادر به سفر و انجام امور شرکت باشد. به این معنی که به دلیل افتتاح حساب بانکی نیازی به سفر به مجارستان ندارید.

شماره مالیات بر ارزش افزوده اروپا برای تاسس شرکت در مجارستان

مالیات شرکت در مجارستان: شماره شناسایی مالیات بر ارزش افزوده (شماره مالیات بر ارزش افزوده) شناسه ای است که در بسیاری از کشورها از جمله کشورهای اتحادیه اروپا برای اهداف مالیاتی بر ارزش افزوده استفاده می شود. برای شرکت های مجارستانی ، شماره مالیات بر ارزش افزوده اتحادیه اروپا می تواند بلافاصله با اختلاط بدست آید تا بتوانید سریعاً کار خود را شروع کنید.

خدمات حسابداری برای تاسیس شرکت در مجارستان

ثبت بازرگان خدمات حسابداران محلی واجد شرایط و همچنین کمک به برقراری ارتباط با حسابدار را به زبان مشتری ارائه می دهد. هزینه خدمات حسابداری بستگی به تعداد معاملات انجام شده توسط شرکت دارد. همانطور که مشاهده می کنید ، ما خدمات کاملی را در اختیار شما قرار می دهیم بدون اینکه یک بازدیدکننده داشته باشد.

آیا لازم است برای ثبت شرکت به مجارستان مراجعه کنید؟

برای ثبت شرکت مجارستان یک یا دو بازدید از مجارستان ضروری است.

معمولاً اسناد بنیانگذار شرکت باید در حضور وکیل محلی توسط صاحبان و مدیران امضا شود. امكان وجود دارد كه آنها بدون حضور در وكيل مجارستان شخصاً امضاي آنها را امضا كنند ، اما در اين صورت بايد آنها را در حضور يك دفتر اسناد رسمي امضا كنند ، و بعد از آن رسيدگي كنند. بنابراین در این مرحله به سختی لازم نیست که بیاید ، با این وجود باید در نظر داشت که صدور گواهینامه و عزل اسناد می تواند بسیار گران باشد. ارزش انجام برخی محاسبات را دارد و تصمیم می گیرید که آیا سفر به مجارستان به جای داشتن مدارک معتبر ، ارزش این کار را دارد یا خیر.

تعداد اسنادی که توسط صاحبان امضا می شود اندک است ، بنابراین ممکن است ارزش داشته باشد که امضای آنها را برای نجات بازدید از مجارستان تأیید و تحویل داده شود. از طرف دیگر مدیر باید امضاهای زیادی را امضا کند ، بنابراین بهتر است مدیر در این مرحله از مجارستان دیدار کند ، به خصوص که پرداخت هزینه ثبت شرکت نیز ضروری است.

پیشنهاد ویژه: نوع شرکت را حذف کنید

اگر این شرکت با یک مدیر تأمین شده توسط موسسه بازرگان تأسیس شود و مدیر به تنهایی حساب بانکی را کنترل کند ، بنابراین نیازی نیست که مشتری به مجارستان بیاید.

بازدید دوم (یا اولین مورد ، در صورت قانونی بودن اسناد در محل سکونت مدیران و مالکان) برای افتتاح حساب بانکی شرکت ضروری است.

باز هم ، در مورد مدیرانی که توسط موسسه بازرگان ، که تنها کنترل حساب بانکی شرکت را در اختیار داشته باشند ، بازدید شخصی توسط مشتری لازم نیست .

چه شرکتی را باید انتخاب کنم؟ انواع شرکت در مجارستان

انواع مختلفی از شرکت در مجارستان از جمله رایج ترین آنها وجود دارد – LLC (Kft.) ، JSC (Rt.) و مشارکت (Bt.). بهینه ترین از نظر هزینه های ایجاد و نگهداری شرکت ، مدیریت و توزیع مسئولیت LLC است.
البته کارکنان موسسه بازرگان می توانند در صورت درخواست اطلاعات مربوط به سایر فرم های شرکت را نیز ارائه دهند.

شرکت با مسئولیت محدود

شرکت با مسئولیت محدود رایج ترین شکل ثبت شرکت است. مسئولیت مالکان آن محدود به سرمایه مجاز شرکت(هزینه ثبت شرکت) است.

با ایجاد شرکت ، صاحبان تفاهم نامه و اساسنامه شرکت را امضا می کنند و مدیر عامل را منصوب می کنند. یک بار در سال ، برگزاری جلسه سهامداران ضروری است.

برخلاف کشورهایی که قانون آنگلوساکسون دارند و شرکتهایی با دامنه وسیع فعالیت در آن ثبت شده اند ، در مجارستان لازم است فعالیتهای برنامه ریزی شده شرکت را به طور دقیق بیان کنید که هر فعالیت دارای شماره خاص خود است. ثبت شرکت با فعالیتهای مختلف امکان پذیر است ، در حالی که تنها برخی از آنها را انجام می دهید. همچنین در هر زمان می توان با انجام اصلاحات مناسب در تفاهم نامه شرکت ، فعالیت های جدیدی را اضافه کرد.

حداقل سرمایه مجاز یک LLC 3 000 000 HUF (حدود 10،000 یورو) است. سرمایه مجاز شرکت(هزینه ثبت شرکت) حتی قبل از ارسال اسناد تشکیل دهنده به دیوان ثبت به بانک پرداخت می شود.

همچنین می توان از پرداخت سرمایه مجاز به گونه ای جلوگیری کرد که مدیر شرکت بیانیه کتبی امضا کند مبلغ سرمایه در اختیار وی باشد و به صندوق پول شرکت پرداخت شده است. اما در این حالت مقدار سرمایه مجاز شرکت (هزینه ثبت شرکت) پاسخگو است و در حسابهای شرکت منعکس می شود.

سرمایه مجاز شرکت(هزینه ثبت شرکت) را می توان برای اداره شرکت هزینه کرد.

آدرس شرکت ، تهیه فضای اداری واقعی

هر شرکت مجارستانی باید با یک آدرس معتبر مجارستانی ثبت شود. آدرس ثبت شده یک شرکت نمی تواند صندوق پستی باشد.

این شرکت مطابق با آدرس آدرس ثبت شده خود توسط شعبه مربوط به دیوان ثبت به ثبت رسیده و در آینده تحت آن شعبه باقی می ماند. به عنوان مثال ، اگر یک شرکت آدرس ثبت شده خود را در Debrecen داشته باشد ، ثبت نام از طریق شعبه Debrecen دادگاه ثبت نام انجام می شود. اگر این شرکت تصمیم به فعالیت در بوداپست داشته باشد ، پس از آن نیاز به ثبت دفتر محلی در بوداپست دارد.

پس از ثبت نام ، کلیه نامه های شرکت از طرف سازمان امور مالیاتی ، بانک ها و غیره به آدرس ثبت شده آن ارسال می شود. بنابراین ، هنگام ثبت شرکت ، باید تعیین کنید که چگونه مکاتبات به مدیران و صاحبان شرکت منتقل می شود.

ثبت بازرگان می تواند به شرکتهای ثبت شده در مجارستان آدرس مربوط به مجتمع اداری ما را ارائه دهد. در صورت لزوم ، ما می توانیم در دفتر همکاری خود (فضای مشترک دفتر و زیرساخت ها با چندین شرکت) فضای اداری واقعی برای انجام امور تجاری فراهم کنیم همچنین به شرکتها خطوط تلفن و نمابر اختصاصی و همچنین آدرس پست الکترونیکی ثبت شده در سرور مجارستانی ارائه می شود.

مدیران LLC و مسئولیت آنها

یک شرکت با مسئولیت محدود باید حداقل یک مدیر داشته باشد ، حتی اگر شرکت هیچ گونه فعالیتی را انجام ندهد.

تعداد کارگردانان محدود نیست.

مدیران شرکتهای مجارستانی موظف به شهروندی یا مقیم مجارستان نیستند و هیچگونه محدودیتی در ملیت و محل سکونت مدیران وجود ندارد.

مدیر یک شرکت مجارستانی می تواند هم شخص فیزیکی باشد و هم یک شخص حقوقی مجارستان. اما در مواردی که مدیر شرکت یک شرکت خارجی است ، افتتاح حساب بانکی برای شرکت مجارستانی بسیار دشوار می شود و علاوه بر این ، شرکت خارجی باید نام فردی را که مسئولیت مدیریت شرکت را برعهده دارد اعلام کند. بنابراین ، بهتر است یک شرکت را با یک شخص خصوصی به عنوان مدیر ثبت کنید.

پرداخت حقوق به کارگردان واجب نیست.

مدیر مسئول هر اتفاقی است که در شرکت رخ می دهد و کاهش یا حذف این مسئولیت غیرممکن است. در موارد خاص ، مدیر ممکن است به دلیل رفتارهای نادرست شرکت مسئولیت کیفری داشته باشد.

مدیران نامزد
قانون مجارستان چنین مقوله ای را به عنوان مدیر نامزد تشخیص نمی دهد. اگر معلوم شود که این شرکت توسط دیگران اداره می شد و مدیر فقط یک چهره بود ، هم شرکت و هم مدیر می توانستند با تعقیب روبرو شوند.

از این نظر ، مدیران معرفی شده در مجارستان وجود ندارند. مدیر باید اطلاعات کاملی درباره کلیه وقایع در شرکت داشته باشد. همچنین مدیر باید حق داشته باشد که حساب بانکی شرکت را دفع کند و صورتهای بانکی را دریافت کند. با این وجود ، می توان برای مدیر و نمایندگان مشتری حق امضای مشترک (برای جزئیات بیشتر به بخش “حساب بانکی شرکت” مراجعه کنید).

ثبت بازرگان خدمات محلی محلی را برای شرکت های مجارستانی ارائه می دهد ، اما مدیران اجازه وکالت عمومی برای تجارت را صادر نمی کنند. فقط امکان ارائه وکالت ویژه برای برخی معاملات (برگزاری مذاکره ، امضای قراردادها ، افتتاح شرکتهای تابعه و غیره) وجود دارد ، اما نه برای افتتاح حسابهای بانکی برای شرکت و دفع آنها.

صورتهای مالی شرکت توسط مدیر امضا می شود.

صاحبان LLC

صاحبان LLC مجارستان ممکن است هر دو شخص حقیقی و فیزیکی و حقوقی باشند و لازم نیست که اقامت مجارستان داشته باشد.

حداقل تعداد مالکان 1 است.

بانک های مجارستان به نظر چندان مطابق ساختارهای شرکتی چند سطحی نیستند ، بنابراین توصیه می شود شرکتی را با یک مالک خاص ایجاد کنید ، یک حساب کاربری برای آن باز کنید و بعد از مدتی مالک را از یک شخص فیزیکی به قانونی تغییر دهید. در این حالت حساب بانکی افتتاح می شود و روند شناسایی مالک جدید به هیچ وجه بر فعالیت شرکت تأثیر نمی گذارد.

حساب بانکی شرکتهای مجارستان؟

یک شرکت مجارستانی باید حداقل یک حساب بانکی در مجارستان داشته باشد که باید ظرف 15 روز پس از ثبت رسمی شرکت ، توسط شخص مدیر باز شود.

تعداد و محل حسابهای بانکی که توسط یک شرکت افتتاح شده محدود نیست. شرکت های مجارستانی می توانند هر نوع حساب بانکی در مجارستان و خارج از کشور داشته باشند.

حساب ها را می توان با ارزهای مختلف از جمله روبل نگهداری کرد و تبدیل اجباری به فارینت صورت نگرفت.

کلیه خدمات بانکی بسته به خط مشی هر بانک جداگانه برای شرکت های مجارستانی از جمله باز کردن اسناد اعتباری ، وام و غیره در دسترس است.

بانکداری اینترنتی به زبان مجارستانی و انگلیسی موجود است. بانکداری اینترنتی بسته به بانک ، با استفاده از یک Digipass یا از طریق پیام کوتاه کار می کند.

بیشتر بانک های مجارستان دارای اپراتورهایی هستند که به زبان های مختلفی صحبت می کنند ، از جمله انگلیسی و روسی.

در جایی که حساب بانکی به طور مشترک توسط مدیر و نماینده مشتری اداره می شود ، سفارش های پرداخت توسط هر دو امضا می شود و از طریق فکس ارسال می شود. در هنگام استفاده از بانکداری آنلاین ، این بانک پس از تأیید با استفاده از کدهای هر دو امضاکننده ، مبلغی را پرداخت می کند.

برای افتتاح حساب بانکی مجارستانی  ، اشخاصی که این کار را انجام داده اند باید شخصاً به بانک مراجعه کنند.

بانکها کارتهای اعتباری و ویزا و MAESTRO شرکتهای بزرگ ارائه می دهند.

مالیات شرکت در مجارستان

مالیات بر درآمد فعال

شرکت های مجاری مالیات بر درآمد باید بلافاصله پس از ثبت نام در سازمان امور مالیاتی ثبت نام کنند و بطور خودکار شماره مالیات دریافت کنند.

مالیات شرکت از شرکت های مجارستانی 9٪ است ، صرف نظر از اندازه گردش مالی یا سود شرکت ، یک نرخ واحد است.

علاوه بر این ، در مجارستان نیز بسته به موقعیت فعالیت تجاری شرکت ، مالیات شهرداری از 0٪ تا 2٪ سود وجود دارد. در استانهای ضعیف توسعه یافته ، ممکن است مالیات شهرداری وجود نداشته باشد ، اما شرکت باید ثبت شود ، دارای یک دفتر باشد و در واقع در استان فعالیت کند. در بوداپست و سایر شهرهای بزرگ ، مالیات شهرداری 2٪ است. مالیات شهرداری سالانه پرداخت می شود.

وقتی شرکتی تشکیل می شود ، مدیر آن پیش بینی سود پیش بینی شده را انجام می دهد و بر این اساس سه ماهه پیشرفته پیش پرداخت مالیات سود قابل پرداخت است. در صورت عدم پرداخت چنین پرداختی ، شرکت جریمه می شود ، در نتیجه به جای 9٪ معمول ، مالیات سود 10٪ خواهد بود.

مالیات بر درآمد منفعل
مالیات بر سود سهام برای تاسیس شرکت در مجارستان

مالیات سود سهام در مجارستان 0٪ در سود سهام دریافت شده توسط شرکت مجارستانی از شرکتهای تابعه آن و سود سهام شرکت مجارستانی به صاحبان آن است. نبود مالیات بر سود سهام ، در کنار نرخ پایین مالیات شرکت ها ، شرکت های مجارستانی را به ابزاری بی نظیر برای ایجاد ساختارهای نگهدارنده تبدیل می کند.

سود سهام دریافت شده توسط شرکت مجارستانی در پایه مالیات گنجانده نشده است ، بنابراین هنگام واگذاری آنها به صاحبان شرکت مجارستان در آینده ، هیچ مالیات سود پرداخت نمی شود.

قانون مالیات بر دارایی های معنوی قانون مالیات مجارستان امتیازاتی را برای انواع خاصی از مالکیت معنوی ، مانند حق چاپ ، حق ثبت اختراع و غیره فراهم می کند. به طور کلی می توان گفت مالکیت معنوی از 4.5٪ تا 9٪ مالیات می شود.

مالیات بر سود سرمایه
مالیات بر درآمدهای سرمایه تحت شرایط زیر می تواند 0٪ باشد:

سهم دارایی در کالای مورد فروش حداقل 10٪ باشد.
فروشنده باید مالکیت حداقل یک سال فروش ملک را داشته باشد.
طی 75 روز پس از فروش ملک ، معامله باید به اداره امور مالیاتی مجارستان اعلام شود.
در موارد دیگر ، مالیات بر عایدی سرمایه 9٪ است.

مالیات بر انواع دیگر درآمد منفعل (درآمد از سپرده و غیره)
مالیات بر سایر انواع درآمد منفعل یک شرکت مجارستانی 9٪ است.

تاسیس شرکت در مجارستان

نرخ مالیات بر ارزش افزوده شرکت مجارستان چقدر است؟

شرکت های مجارستانی برای مالیات بر ارزش افزوده ثبت نام می کنند و بلافاصله پس از ثبت تعداد مالیات بر ارزش افزوده خود را دریافت می کنند. شماره مالیات بر ارزش افزوده اروپا را می توان بلافاصله پس از دریافت شماره مالیات بر ارزش افزوده مجارستان بدست آورد. هیچ شرایط خاصی برای به دست آوردن آن وجود ندارد ، که باعث می شود شرکت مجارستانی به خصوص جذاب باشد ، زیرا در اکثر کشورهای اروپایی دریافت شماره مالیات بر ارزش افزوده یک روند بسیار کند و بوروکراتیک است که شامل اجرای تعدادی از شرایط است.

نرخ مالیات بر ارزش افزوده در مجارستان 27٪ است.
انواع فعالیت هایی وجود دارد که مالیات بر ارزش افزوده پرداخت نمی شود ، به عنوان مثال فروش برخی از خدمات آموزشی ، نرم افزاری و غیره ، اما قبل از شروع چنین فعالیت هایی ، لازم است با حسابدار مشورت کنید ، زیرا برای به دست آوردن شرایط خاص باید شرایط لازم را داشته باشد. معافیت از مالیات بر ارزش افزوده.

گزارش مالیات بر ارزش افزوده ماهانه ارائه می شود ، صرف نظر از اینکه شرکت فعالیت هایی را انجام داده یا خیر.

در مورد شرکت های جدید ، مالیات بر ارزش افزوده قابل استرداد است ، اما تنها پس از مبلغ قابل استرداد حداقل به 1 میلیون HUF رسیده است. مالیات بر ارزش افزوده درخواست شده برای اولین بار ظرف مدت 3 ماه بازپرداخت می شود ، پس از آن بازپرداخت مبلغ مستقل است و ماهانه انجام می شود

مالیات شرکت در مجارستان

حسابداری برای ثبت شرکت در مجارستان

 

قرارداد با حسابدار بلافاصله پس از ثبت شرکت منعقد می شود ، زیرا طبق قانون مجارستان ، حسابداری باید در طول وجود شرکت به طور مداوم حفظ شود.

هزینه خدمات حسابداری بستگی به تعداد معاملات انجام شده توسط شرکت دارد. در زمان انعقاد قرارداد با حسابدار ، پیش پرداخت برای سه ماه اول کار بر اساس تعداد تخمین اولیه معاملات انجام می شود. در پایان دوره سه ماهه ، اصلاح بر اساس تعداد واقعی معاملات ثبت شده انجام می شود.

ثبت بازرگان خدمات حسابداران محلی واجد شرایط و همچنین کمک به برقراری ارتباط با حسابدار را به زبان مشتری ارائه می دهد.

به طور کلی ، سازمان امور مالیاتی اجازه می دهد نسخه های اسناد (قراردادها ، فاکتورها) برای حسابداری ارسال شود. اما در مورد قراردادهای بزرگ یا به صلاحدید مأمورین سازمان امور مالیاتی ، می توان اصل اسناد همراه را نیز درخواست کرد. در این حالت شرکت باید ظرف 8 روز کاری آنها را تأمین کند.

ما توصیه می کنیم برای جلوگیری از هرگونه اختلال یا تأخیر در روند حسابداری ، اسناد را به صورت مرتب (ماهانه ، سه ماهه) به حسابداران به حسابرسان ارسال کنید.

می توان با حسابداران مشورت کرد و نظر خود را در مورد معاملات مختلف به دست آورد. هزینه چنین مشاوره ای براساس نرخ ساعتی خواهد بود.

مدارک مورد نیاز تاسیس شرکت مجارستانی و مراحل ثبت شرکت در مجارستان

اسناد مؤسس این شرکت به زبانهای مجارستانی و انگلیسی تهیه شده است ، بنابراین در آینده دیگر نیازی به هزینه ترجمه برای ترجمه آنها نخواهید داشت.

هنگام ثبت شرکت (LLC) ، اسناد زیر امضا می شود :

پرسشنامه ها و فرم های شناسایی مشتری مطابق قوانین وکالت و محرومیت از پولشویی.
تفاهم نامه و اساسنامه شرکت؛
نمونه امضای مدیر شرکت؛
دستورالعمل دريافت مکاتبات (براي مديران و مالکاني که محل اقامت دائم آنها در مجارستان است)؛
وکالتنامه وکالت برای ثبت و نمایندگی شرکت در مراحل ثبت نام.
اظهارات مدیر که تأیید می کند مبلغ سرمایه مجاز در اختیار وی است (در صورت عدم پرداخت سرمایه مجاز به حساب بانکی شرکت).

رضایت مدیر برای انتصاب؛

اظهارات مدیر که تأیید می کند هیچ چیز وجود ندارد که او را از بازیگری به عنوان مدیر محروم کند.لیست صاحبان شرکت؛
سندی در مورد حق استفاده از آدرس قانونی (در صورتی که توسط ثبت بازرگان ارائه نشده باشد).
توجه : در مورد تأسیس شرکت ، تفاهم نامه فقط به زبان مجارستانی تهیه می شود (در این مورد ، دیوان ثبت نام اجازه تهیه نسخه دو زبانه را نمی دهد). در این حالت ، مشتری ترجمه ای از تفاهم نامه به عنوان یک سند جداگانه را دریافت می کند.

سندی که تأیید آدرس حقوقی شرکت را نیز تهیه کند تهیه شده است. این در زبان مجاری نیز هست.

فقط موافقت مؤسس شرکت و امضای نمونه مدیر تأیید می شود ، اسناد باقیمانده فقط محضری می شوند.

بعد از ثبت شرکت ، مدیر کلیه اسناد ذکر شده در بالا را در اصل دریافت می کند ، بجز پرسشنامه ها و فرم های شناسایی مشتری ، نسخه هایی از آنها را می توان در صورت درخواست دریافت کرد.

مراحل ثبت شرکت در مجارستان

مراحل ثبت شرکت در مجارستان :مطابق قانون ، اسناد بنیاد فقط توسط وكیل محلی و دارای صلاحیت قابل تهیه و ارائه به دیوان محكمه است.

یکی دیگر از مراحل ثبت شرکت در مجارستان :معمولاً اسناد بنیانگذار شرکت باید در حضور وکیل محلی توسط صاحبان و مدیران امضا شود . این امكان وجود دارد كه آنها بدون حضور در وكيل مجارستان شخصاً امضاي آنها را امضا كنند ، اما در اين مورد بايد با حضور يك دفتر اسناد رسمي به امضاء برسند ، و بعد از آن مجرمانه شوند.
یکی دیگر از مراحل ثبت شرکت در مجارستان :پس از امضای اسناد مؤسس شرکت ، یک حساب بانکی موقت برای شرکت باز می شود و سرمایه مجاز اولیه به آن پرداخت می شود.

یکی دیگر از مراحل ثبت شرکت در مجارستان:اگر مدیر تصمیم بگیرد مبلغ سرمایه مجاز شرکت(هزینه ثبت شرکت) را به حساب بانکی نپردازد ، بیانیه ای را امضا می کند که تأیید می کند این پول در دست صندوق شرکت است. در این حالت ، حساب اولیه بانکی باز نمی شود ، اما مبلغ سرمایه مجاز پاسخگو می شود و باید در سوابق حسابداری شرکت ظاهر شود.

اسناد این شرکت سپس توسط وکیل به دیوان ثبت نام ارسال می شود.

بسته به حجم کار دادگاه ثبت نام ، ثبت شرکت به طور متوسط ​​1-2 هفته طول می کشد .
پس از ثبت نام شرکت  ، شرکت پس از آن باید در سازمان امور مالیاتی ثبت نام کند و شماره مالیات و شماره مالیات بر ارزش افزوده (مجارستانی و در صورت لزوم اروپایی) دریافت کند.
ظرف 15 روز از ثبت نام ، مدیر شرکت باید یک حساب بانکی دائم برای شرکت باز کند ..
به محض ثبت نام شرکت ، این شرکت همچنین باید با حسابدار محلی واجد شرایط ، که پشتیبانی حسابداری را به شرکت ارائه می دهد ، منعقد کند و از ارسال مکاتبات شرکت اطمینان حاصل کند.

هزینه ثبت شرکت در مجارستان

هزینه های ثبت نام شرکت در مجارستان:

هزینه ثبت شرکت در مجارستان  برای مشارکت محدود: 50،000 HUF (رقم: 172 یورو)؛
هزینه ثبت شرکت در مجارستان  برای شرکت های با مسئولیت محدود و برای شرکت های خصوصی محدود به سهام: 100000 HU (رقم 335 یورو)

هزینه ثبت شرکت در مجارستان  برای شرکت های دولتی محدود به سهام: 600،000 HUF (Cca: 2،069 EUR)
روش ثبت نام ساده :

هزینه ثبت شرکت در مجارستان برای شرکتهای با مسئولیت محدود و برای شرکتهای خصوصی محدود به سهام 50،000 HUF (رقم 172 یورو)؛
هزینه ثبت شرکت در مجارستان برای مشارکتهای محدود: 25000 HUF (رقم 86 یورو) هزینه های انتشار: به طور یکنواخت 5000 HUF (رقبا 17 یورو). در مورد روش ثبت نام ساده ، انتشار رایگان است.
در مراحل ثبت شرکت نمایندگی قانونی الزامی است.

بدون دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید

Open chat
1
سلام،
اگر سوالی دارید بفرمایید؟
گروه ثبت بازرگان حلال مسائل ثبت شرکت‌های شماست.
(در صورت عدم پاسخگویی می‌توانید با شماره تلفن همراه:09391131818 از طریق واتس‌اپ با کارشناس ارشد در تماس باشید).