تماس برای مشاوره رایگان 45518-021

خارج از ساعت کاری 09120213393

اینستاگرام

واتس اپ

 

ثبت شرکت در کانادا

خانه > ثبت شرکت  > ثبت شرکت در کانادا

ثبت شرکت در کانادا

تاسیس شرکت کانادا

ثبت شرکت در کانادا

در این مطلب شرایط ، مدارک و هزینه مورد نیاز برای ثبت شرکت در کانادا(مراحل ثبت موسسه در کانادا ، هزینه ثبت شرکت در کانادا ، شرایط ثبت موسسه در کانادا) شرح داده می شود.

کانادا یک بازار بسیار پایدار با اقتصاد قوی ، پشتیبانی عالی از دولت و دسترسی آسان به بازار ایالات متحده نیز فراهم می کند. بنابراین ، شرکت هایی که به دنبال انجام امور تجاری خود در کانادا هستند ، باید پیش از ادامه فعالیت ، شرکت های خود را در کانادا به طور رسمی ثبت کنند. به منظور ثبت شرکت های خود ، مراحل خاصی وجود دارد که باید دنبال شود.مراحل ثبت موسسه در کانادا:

مرحله اول:

  حوزه قضایی شرکت خود را انتخاب کنید

در هنگام ثبت نام مشاغل در كانادا ، یك شركت گزینه هایی را برای ثبت نام شركت‌های خود در یكی از 1 حوزه قضایی استانی و ارضی موجود برای آنها انتخاب می كند. این به این منظور است که آنها می توانند با صلاحیت فدرال ادغام شرکت کنند.

این اولین گام برای ثبت نام یک شرکت در کانادا است و باید پس از درک کامل آنچه را که حوزه قضایی به شرکت ها ارائه می دهد ، انجام شود. قبل از تصمیم گیری ، باید به سؤالات زیر فکر کنید.

  • شرکت در کجا فعالیت خود را ادامه خواهد داد؟
  • آیا شرکت محدود به یک استان خواهد بود یا در کل کانادا گسترش خواهد یافت؟
  • آیا این شرکت نیاز به محافظتی دارد که با نام فدرال همراه باشد؟
  • آیا از نام شرکت در استانهای دیگر استفاده می شود؟
  • آیا نام این شرکت ادغام فدرال را ضمانت می کند؟
  • آیا قصد دارید در آینده شرکت های بیشتری را ثبت کنید؟
  •  در این صورت شرکتها باید در همان استانها ثبت نام کنند تا ثبت نام بعدی ارزانتر و آسان تر شود.

مرحله دوم:

 انتخاب نام شرکت برای ثبت شرکت در کانادا

در بیشتر موارد ، مطرح شدن نام شرکت ممکن است یک چیز بی اهمیت به نظر برسد. با این حال ، وقتی نوبت به ثبت شرکت در کانادا می رسد ، این مسئله بسیار بزرگ است.

یک نام شرکت باید با افکار عالی در پشت آن انتخاب شود. باید به اندازه کافی توصیفی باشد که نشان دهد این شغل خاص در کدام شرکت است. علاوه بر این ، اگر نام انتخاب شده چند حرف یا مخفف باشد ، باید حداقل چهار تا پنج حرف داشته باشد. انتخاب یک نام شرکت منحصر به فرد نیز به عنوان بخشی از فرآیند ثبت شرکت در کانادا وجود دارد.

نمی توان نامی را انتخاب کرد که از قبل وجود داشته باشد. به این معنی که یک سرمایه گذار یا شرکت می بایست چندین پیشنهاد را برای نام شرکت ارائه کند تا در صورت رد اولی ، نام دوم انتخاب شود.

نام شرکت ها می تواند به زبان های انگلیسی ، فرانسوی یا ترکیبی از فرانسوی و انگلیسی باشد. این اسامی باید به عنصر حقوقی ختم شود و حاوی هر یک از موارد زیر باشد ، محدود [LTD] ، شرکت [Inc] ، شرکت [Corp]

 

ثبت شرکت در کانادا

ثبت شرکت در کانادا

 

ثبت شرکت در کانادا برای افراد غیر مقیم

مرحله سوم:

الحاق کامل شرایط

 شرایط ثبت موسسه در کانادا: برای ثبت شرکت در کانادا ، بدون توجه به صلاحیت آن ، شرکت مجبور است فرم های شرایط  را پر کند. آنها قبل از ایجاد این فرم ها باید بر اساس روال زیر تصمیم گیری کنند.

  • شرکت ثبت شده مورد نظر در کجا واقع خواهد شد؟
  • شرکت چند حق سهام صادر خواهد کرد؟
  • آیا محدودیت هایی برای جلوگیری از انتقال سهام وجود خواهد داشت؟ 
  • آیا شرکت خصوصی خواهد ماند؟
  • تعداد کارگردانانی که باید منصوب شوند
  • آیا تعداد کارگردانان ثابت خواهد بود یا حداقل یا حداکثر تعداد آنها وجود خواهد داشت؟
  • محدودیت هایی که برای انجام انواع خاصی از فعالیت های تجاری به شرکت تحمیل شده است
  • محدودیت های دیگری که باید در مقالات ذکر شود چیست؟

مرحله چهارم: 

 خرید مهر شرکت و رزرو کردن آن

طبق قانون کلیه شرکتهای کانادا موظف هستند نوعی سوابق شرکت را به عنوان فرآیند ثبت شرکت در کانادا حفظ کنند. این موارد شامل موارد زیر است؛

  • نسخه ای از فرم های الحاقی
  • دقیقه جلسات سهامداران
  • قطعنامه های سهامدار
  • ثبت نام مدیران
  • همه مصوبه مدیران
  • ثبت اوراق بهادار
  • ثبت نام انتقال
  • کپی از هر نوع فرمی که به دولت ارسال شده است

هنگامی که اینها مدیریت شدند، انتظار می رود که مهر شرکت را ایجاد کند. این مهر مخصوص روی هر اسناد صادر شده توسط شرکت مورد نظر استفاده خواهد شد. مهر نیز باید دارای نام شرکت باشد.

مرحله پنجم:

اخذ مجوزها و مجوزهای دیگر برای ثبت شرکت در کانادا

بدون داشتن مجوزهای تجاری مناسب و سایر مجوزها ، یک شرکت مجاز به فعالیت قانونی در کانادا نیست. این شرکت مجبور است برای یک شماره تجاری فدرال ثبت نام کند. این شماره فدرال توسط دولت کانادا برای شناسایی این شرکت استفاده خواهد شد.

پس از اتمام این کار ، شرکت مجبور است برای حساب مالیاتی فروش استان اقدام کند. همچنین پرونده ثبت نام در استان برای مالیات سلامت و جبران خسارت کارگران استان وجود دارد. نوع فعالیت های تجاری که شرکت مایل به انجام آن است بر نوع مجوز مورد نیاز شرکت تأثیر خواهد گذاشت. برای درک بهتر این شرایط ، همیشه بهتر است با یک وکیل مشورت کنید.

مرحله ششم:

یک حساب بانکی باز کنید

بدون حساب بانکی شرکت نمی توانید تجارت کنید. برای افتتاح حساب بانکی ، شرکت مجبور است کلیه مقررات مربوط به ادغام و سایر مواد اصلاحی را به بانک ارائه دهد.

کلیه افراد احراز هویت شده شرکت قبل از شروع فعالیت صدور پرداخت یا استفاده از حساب بانکی ، مجاز به استفاده از خدمات بانکی نمی‌باشد. این مراحل اصلی ثبت شرکت در کانادا برای افراد غیر بومی است.

تمامی مراحل و شرایط ثبت موسسه در کانادا در بالا شرح داده شد.

مراحل ثبت شرکت در کانادا

ثبت نام مالیات بر ارزش افزوده شرکت محدود من در کانادا چقدر سخت است؟

ثبت نام مالیات بر ارزش افزوده برای شرکت محدود خود در صورتی که مدیر و سهامدار غیر مقیم در کانادا باشید ، دشوار است. آنها باید موارد زیر را نشان دهند:

  • ترکیبی از مشتریان و تأمین کنندگان مستقر در کانادا
  • برنامه کاری 1 صفحه ای
  • شماره تلفن ایرلندی (می توانید این مورد را از طریق اسکایپ دریافت کنید)
  • دامنه وب
  • احتمالاً یک قرارداد اجاره کوتاه مدت در یک فضای اداری مشترک مانند این (https://www.republicofwork.com)

هزینه راه اندازی یک شرکت محدود در کانادا چقدر است؟

هزینه ثبت شرکت در کانادا: قیمت بسته به خدمات مورد نیاز شما متفاوت است ، برای راه اندازی یک شرکت محدود در کانادا ما همیشه سعی می کنیم یک قیمت رقابتی متناسب با نیازهای فردی شما ارائه دهیم. تماس با ما برای اطلاعات بیشتر درباره هزینه ثبت شرکت در کانادا و برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات ما می تواند کسب و کار خود را ارائه دهد.

چه نرخ مالیاتی برای شرکت محدود کانادا من اعمال خواهد شد؟

نرخ مالیات شرکتها برای یک شرکت محدود در کانادا در حال حاضر 12.5٪ است که از پایین ترین نرخ در اروپا است.

ممکن است بتوانید از  معافیت مالیاتی 3 ساله برای شرکتهای محدود استارتاپ در کانادا استفاده کنید.

به هنگام تهیه شرکتی در کانادا به چه مدارک هویتی نیاز دارم؟

قبل از تکمیل ثبت شرکت می توانید برای اثبات هویت (ترجیحاً گذرنامه) و دو سند اثبات آدرس (اسناد بانکی ، قبوض ابزار ، اسناد مالیاتی) را برای مدیران و سهامداران شرکت جدید تهیه کنید. این همه بخش از دستورالعمل AMLD5 از اتحادیه اروپا است.

آیا می توانم به عنوان غیر مقیم حساب بانکی شرکت محدود کانادا را در کانادا باز کنم؟

بله ، بانکهای ایرلندی حسابهای تجاری را به نام تجارت شما برای افراد غیر مقیم باز می کنند ، اما اغلب آنها درخواست می کنند شخصاً با مدیر شرکت ملاقات کنند. بانکهای کانادا همچنین خواهان دیدن مدارک شرکت از جمله گواهی ثبت شرکت از شرکت محدود شما هستند.

ما با 2 بانک اصلی در کانادا – AIB و Bank of Ireland کار می کنیم. در تجربه ما ، این 2 بانک در کانادا هستند که برای همکاری با شرکت های بین المللی که فقط در ایرلند مستقر شده اند ، راه اندازی شده اند.

بسیار مهم است که از روز اول به بعد و به روش صحیح با بانک ها نزدیک شوید و با آنها درگیر شوید. ما صد هزار حساب بانکی را در کانادا با موفقیت باز کرده ایم.

چه مدت طول می کشد تا ثبت نام شرکت محدود انجام شود؟

ثبت نام شرکت محدود  به طور معمول می تواند در 13-14 روز کاری ، از تاریخ دریافت اسناد درخواست امضا شده به پایان برسد.

سالانه چه مدارکی برای شرکت من باید تهیه شود؟

کلیه شرکتها باید حداقل هر سال تقویم یکبار بازپرداخت سالانه را به دفتر شرکتها ارائه دهند به استثنای اولین بازده سالیانه شرکت ، شرکتها باید یک نسخه از حسابهای خود را به بازده سالانه ارائه شده به اداره ثبت شرکتها (CRO) ارسال کنند. حساب های متصل به بازده سالانه باید تا تاریخی انجام شود که بیشتر از 9 ماه زودتر از تاریخ واقعی بازده نباشد. Nathan Trust می تواند از بازده سالانه شرکت کانادا شما مراقبت کند.

برای ثبت نام یک شرکت کانادایی حداقل سرمایه مورد نیاز چقدر است؟

حداقل سرمایه سهم صادر شده برای یک شرکت LTD 1 یورو است. سرمایه اشتراکی مجاز و صادرشده را می توان براساس اولویت شما در نقطه اختلاط انتخاب کرد. ادغام استاندارد ما 100،000 سهم مجاز از هر یورو با 100 یورو صادر می شود.

هزینه ثبت شرکت در کانادا

آیا کسی می تواند به عنوان دبیر شرکت عمل کند؟

از نظر فنی ، بله ، پس از 18 سال یا بالاتر بودن. هیچ الزام رسمی رسمی لازم برای فعالیت به عنوان دبیر شرکت وجود ندارد ، اما توجه به این نکته ضروری است که مدیران شرکت ایرلندی وظیفه دارند اطمینان حاصل کنند که دبیر شرکت از مهارت ها و منابع لازم برای انجام وظایف خود برخوردار است. معمول است که مدیران شرکت از خدمات یک شرکت منشی حرفه ای شرکت استفاده کنند. Nathan Trust خدمات یک نامزد حرفه ای دبیر شرکت را ارائه می دهد.

راه اندازی و ثبت شرکت در کانادا به عنوان یک خارجی

برای کسانی که ساکن خارج از EEA هستند ، دو گزینه وجود دارد. در هر صورت شما می توانید اوراق بهادار غیر EEA خریداری کنید ، که شرکت را در برابر جریمه برای هرگونه تخلف تحت قانون شرکت ها بیمه می کند ، باید این اوراق هر 2 سال یکبار تمدید شود. گزینه دیگر این خواهد بود که یک شرکت ایرلندی برای برآورده کردن نیاز اقامت یک مدیر غیر اجرایی یا “نامزد” را به هیئت مدیره منصوب کند.

برای راه اندازی و ثبت شرکت در کانادا چه مدت زمان می برد؟

مراحل ثبت موسسه در کانادا معمولاً بین 5 تا 15 روز طول می کشد ، پس از اتمام بررسی های ضد پولشویی (AML). برای AML موارد زیر را لازم داریم:

  • کپی 1 * از پاسپورت.
  • 1 * کپی تایید شده از صورتحساب ابزار. این موارد باید در 3 ماه گذشته قدمت داشته باشند.
  • اگر سهامدار شرکتی باشد ، لازم است گواهی ثبت شرکت را ببینیم. ما باید مالک نهایی نهایی را بشناسیم.

آیا در کانادا به آدرس نیاز دارم؟

بله ، کلیه شرکت های ثبت شده در کانادا باید با آدرس کانادا ثبت نام کنند ، آدرس های صندوق PO مجاز نیست. این آدرس ثبت شده نیازی به آدرس تجاری شما نیست. Nathan Trust می تواند یک شرکت جدید کاندایی شما با داشتن یک آدرس ثبت شده  ارائه کند.

بدون دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید

Open chat
1
سلام،
اگر سوالی دارید بفرمایید؟
گروه ثبت بازرگان حلال مسائل ثبت شرکت‌های شماست.
(در صورت عدم پاسخگویی می‌توانید با شماره تلفن همراه:09391131818 از طریق واتس‌اپ با کارشناس ارشد در تماس باشید).