تماس برای مشاوره رایگان 45518-021

خارج از ساعت کاری 09120213393

اینستاگرام

واتس اپ

 

منطقه آزاد قشم

خانه > ثبت شرکت در منطقه آزاد > منطقه آزاد قشم

منطقه آزاد قشم

منطقه آزاد قشم

در این مقاله به بررسی منطقه آزاد قشم و ویژگی های کاری و محیطی قشم و همچنین ثبت شرکت در منطقه آزاد قشم پرداخته ایم. در ادامه توضیحاتی کوتاه در مورد عناوین گفته شده آورده ایم که با کلیک بر روی ادامه مطلب می توانید مطالب بیشتری را مطالعه نمایید:

منطقه آزاد قشم

اين جزيره از شمال به شهر بندرعباس، مرکز بخش خمير و قسمتى از شهرستان بندر لنگه، از شمال‌شرقى به جزيره‌ى هرمز، از شرق به جزيره‌ى لارک، از جنوب به جزيره‌ى هنگام و از جنوب غربى به جزاير تنب بزرگ و کوچک و بوموسى محدود مى‌گردد. فاصله جزيره‌ى قشم (از بندر قشم) تا بندرعباس 8/10 مايل (20 کيلومتر)، تا بندر هرمز 72/9 مايل (18 کيلومتر)، جزيره لارک (تا مرکز دهستان لارک) 85/4 مايل (9 کيلومتر)، تا جزيره بوموسى 01/88 مايل (163 کيلومتر) و جزيره تنب بزرگ 55/61 مايل (114 کيلومتر) است.

ادامه مطلب

اهداف سازمان منطقه آزاد قشم:

چشم انداز
1- ایجاد محیطی لذت بخش برای زندگی ، امن برای سرمایه گذاری و امید بخش برای تولید ایده های جدید
2- ایجاد بستری نمونه از سرزمین اصلی در زمینه های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی
3- تبدیل سازمان منطقه آزاد قشم به پیش آهنگ پویایی و توسعه جزیره

ادامه مطلب

اساسنامه سازمان منطقه آزاد قشم:

ماده 1ـ نام سازمان: نام سازمان، سازمان منطقه آزاد تجارى ـ صنعتى قشم مى‎باشد که از اين پس در اين اساسنامه به اختصار ”سازمان“ ناميده مى‎شود.
ماده 2ـ مرکز اصلى سازمان: مرکز اصلى سازمان در داخل محدوده منطقه آزاد تجارى ـ صنعتى قشم مى‎باشد.
ماده 3ـ مدت فعاليت: سازمان براى مدت نامحدود تشکيل مى‎شود.

ادامه مطلب

مراکز آموزشی قشم:

مركز پژوهشهاي بيوتكنولوژي خليج فارس ( قشم) با انگيزه بهره گيري از توانمندي بالقوه موجود در منطقه و توليد دانش فني صنايع بيوتكنولوژي در سال 1376 در جزيره قشم احداث شد. اين مركز بعنوان اولين مركز پژوهشهاي بيوتكنولوژي دريا در منطقه مي تواند در ارتباط با دانشگاهها و مراكز پژوهشي داخل كشور و كسب دانش فني توليد محصولات بيوتكنولوژي دريا و انتقال دانش به واحدهاي صنعتي دولتي و خصوصي در معرفي و گسترش اين علم در منطقه پيش قدم باشد. قسمتي از محصولات بيوتكنولوژي از گياهان، حيوانات و ميكروارگانيسم هاي خاك بدست مي آيند.

ادامه مطلب

تاسیسات صنعتی و بنادر و کشتیرانی:

بنادر و کشتیرانی منطقه آزاد قشم با توجه به گسترش سريع تجارت در آسيا و مبادلات بين آسيا و اروپا و شكل گيري پتانسيل رشد اقتصادي كشورهاي آسياي ميانه و قفقاز و ساير كشورهاي همجوار با ايران و منطقه خليج فارس، امكان فعاليتهاي ترانزيتي از بندربزرگ كاوه به سرزمين اصلي و در مسير ترانزيت كالا، زمينه هاي اتصال شبكه حمل و نقل عظيم دريايي به كشورهاي همجوار و آسياي ميانه را ميسر خواهد نمود و راه اندازي بندر اسكله كاوه را از لحاظ اقتصادي توجيه پذير و از لحاظ استراتژيكي حياتي مي سازد. راه اندازي اسكله مذكور موجب اتصال بيش از 15 كشور از طريق مرز زميني و هوايي بصورت توام خواهد شد.

ادامه مطلب

تاسیسات رفاهی منطقه آزاد قشم:

با رونق اقتصادي و توسعه شهر قشم، نياز به مكانهاي تفريحي و ايجاد تفرجگاه در محلي كه از طبيعت بالايي برخوردار باشد، احساس مي شود تا در جهت رونق اقتصادي و جذب توريست به قشم كمك كند. ساماندهي چنين فضايي در محل ورودي شهر، در تقويت هويت آن نقش بسزايي خواهد داشت. طراحي پارك ايران زمين با چنين هدفي صورت گرفته و سعي شده كه با استفاده از قابليتهاي مختلف، پارك از جايگاه مناسبي برخوردار شود.

ادامه مطلب

مزایای سرمایه گذاری و اطلاعات تماس منطقه آزاد قشم:

معافيت مالياتي 30 ساله جهت شركتهاي فعال در منطقه ( ثبت شده در منطقه)
معافيت از پرداخت هر گونه حقوق گمركي و سود بازرگاني براي واردات مواد اوليه، ماشين آلات و قطعات يدكي جهت توليد كنندگان.
ورود كالاهاي ساخته شده در منطقه آزاد به داخل كشور به ميزان ارزش افزوده.

ادامه مطلب

کلیه ی حقوق متعلق به ثبت بازرکان است

Open chat
1
سلام،
اگر سوالی دارید بفرمایید؟
گروه ثبت بازرگان حلال مسائل ثبت شرکت‌های شماست.
(در صورت عدم پاسخگویی می‌توانید با شماره تلفن همراه:09391131818 از طریق واتس‌اپ با کارشناس ارشد در تماس باشید).