تماس برای مشاوره رایگان 45518-021

خارج از ساعت کاری 09120213393

اینستاگرام

واتس اپ

 

منطقه آزاد ارس

خانه > ثبت شرکت در منطقه آزاد > منطقه آزاد ارس

منطقه آزاد ارس

منطقه آزاد ارس

مباحث مریوط به منطقه آزاد ارس را ما در اینجا بصورت دسته بندی شده گردآوری کرده ایم و شما می توانید در ادامه مطلب با کلیک بر روی ادامه مطلب مباحث کامل تری را مطالعه نمایید:

معرفی منطقه

منطقه آزاد ارس طبق مصوبه مجلس شوراي اسلامي در تاريخ 1382/6/2 به منظور تسريع در انجام امور زير بنايي ، عمران و آباداني، رشد و توسعه اقتصادي ،سرمايه گذاري و افزايش درآمد عمومي ، ايجاد ا شتغال سالم و مولد ، تنظيم بازار كار و كالا حضور فعال در بازارهاي جهاني و منطقه اي، توليد و صادرات كالاهاي صنعتي و تبديلي و ارائه خدمات ايجاد و در اواخر شهريور ماه 83 آغاز به كار نمود.

ادامه مطلب

آثار باستانی و گردشگری منطقه آزاد ارس

دره شام

يكي از دره هاي تاريخي- طبيعي و در عين حال مقدس حاشيه ارس «دره شام» مي باشد كه از تلاقي رود ارس با آق چاي تا نزديكي شهر خوي امتداد دارد. بناهاي تاريخي اين دره عبارتند از كليساي سنت استپانوس، زيارتگاه هوانس مقدس عليا، هوانس مقدس سفلي، كليساي مريم مقدس، كليساي سركيس مقدس، كليساي اندرياس مقدس، زيارتگاه سركيس مقدس، كليساي گئورگ مقدس.

ادامه مطلب

مراکز آموزش عالی ارس

پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران
دانشگاه تهران، با پشتوانه بیش از 70 سال پیشینه موثر در زمینه آموزش و پژوهش و در راستای پاسخ به تقاضای روزافزون داوطلبان تحصیلات عالی در داخل و خارج از كشور و با توجه به برنامه های راهبردی بلندمدت علمی، آموزشی و پژوهشی خود، پردیس بین المللی ارس را راه اندازی نموده است. این پردیس تجلی حضور جدی دانشگاه تهران در عرصه های بین المللی خواهد بود.

و…

ادامه مطلب
ادامه مطلب
منطقه آزاد ارس

سرمایه گذار قبل از مراجعه به ثبت شرکت ها باید مجوز لازم برای فعالیت مورد نظر را از قسمت مربوطه اخذ نماید. قسمت ثبت شرکتها باید در خصوص مجوز کنترل های زیر را اعمال نماید .

ادامه مطلب

کلیه ی حقوق متعلق به ثبت بازرگان است

Open chat
1
سلام،
اگر سوالی دارید بفرمایید؟
گروه ثبت بازرگان حلال مسائل ثبت شرکت‌های شماست.
(در صورت عدم پاسخگویی می‌توانید با شماره تلفن همراه:09391131818 از طریق واتس‌اپ با کارشناس ارشد در تماس باشید).