تماس برای مشاوره رایگان 45518-021

خارج از ساعت کاری 09120213393

اینستاگرام

واتس اپ

 

خدمات اداری ثبت

خانه > خدمات اداری ثبت

خدمات اداری ثبت

خدمات اداری ثبت

خدمات اداری ثبت خود قسمت های مختلف و متعددی از جمله: اخذ کارت بازرگانی ، اخذ کد اقتصادی ، اخذ ایران کد ، اخذ کد فراگیر، ثبت شرکت های نوپا و … را شامل می شود که آنها نیز خود شامل زیر مجموعه هایی است که در ادامه مطلب به شرح تمامی این موارد بصورت مفصل می پردازیم:

برای خواندن مطالب بیشتر می توانید به ادامه مطلب هر زیر عنوان مراجعه و توضیحات کامل را مطالعه نمایید:

کارت بازرگانی در قوانین ایران برای واردات و صادرات کالا برای تاجران ضروری است. در ایران تنها بازرگانانی می‌توانند در واردات و صادرات شرکت کنند که دارای این کارت باشند.

صدور کارت بازرگانی موکول به آن است که بازرگانان موسسه و یا شرکت خود را در دفتر ثبت تجارتی ثبت کرده باشد. در شرکت‌های تجارتی کارت بازرگانی مربوطه بنام مدیر مسئول شرکت صادر می‎شود.

ادامه مطلب
خدمات اداری ثبت

تعیین حوزه مالیاتی و کد اقتصادی را در ادامه به بخش هایی تقسیم کرده ایم که در زیرعنوان های زیر شرح داده ایم:کد اقتصادی چیست، کلیات اخذ کد اقتصادی، مدارک مورد نیاز اخذ کد اقتصادی

ادامه مطلب

کلیه اشخاص حقیقی خارجی که در ایران فعالیت می کنند یا قصد سکونت ، تحصیل و کار در ایران را دارند نیاز به کدی به نام کد فراگیر یا فیدا کد دارند تا بتوانند امورات اداری خود را با این کد انجام دهند.

کد فراگیر اشخاص خارجی در واقع شماره اختصاصی و انحصاری مربوط به اشخاص خارجی است که هم برای اشخاص حقیقی قابل دریافت است و هم برای اشخاص حقوقی.

ادامه مطلب

اخذ ایران‌ کد یا نظام طبقه‌بندی ملّی کالا و خدمات ایران، نظامي است كه اطلاعات پايه زنجيره تأمين در حوزه كالاها و خدمات را تحت كنترل درآورده و به عناصر مختلف عرضه می‌کند. در اين نظام با استفاده از رويه‌ها، استانداردها و به ويژه ابزار خبره طبقه‌بندي و كدگذاري كالاها و خدمات، زبان مشترك و مفاهيم همساني در سطح ملي ايجاد شده و كليه اطلاعات اعتباري كالاها و خدمات از قبيل مراجع عرضه‌كننده، مشخصات فني، استانداردهاي ملي و بين‌المللي و … ثبت، ذخيره، ساماندهي و منتشر مي‌گردد.

ادامه مطلب

در طرح نوآفرین هر شرکت خصوصی و تعاونی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات که کمتر از سه سال از تاریخ ثبت آن گذشته باشد به عنوان شرکت‌هایی ذکر شدند که از آنها حمایت می‌شود. البته شرایطی همچون سرمایه حداکثری ۲۵۰ میلیون تومانی و درآمد کمتر از ۵۰۰ میلیون تومانی نیز در این حمایت دخیل است.

ادامه مطلب

کلیه ی حقوق متعلق به ثبت بازرگان است

Open chat
1
سلام،
اگر سوالی دارید بفرمایید؟
گروه ثبت بازرگان حلال مسائل ثبت شرکت‌های شماست.
(در صورت عدم پاسخگویی می‌توانید با شماره تلفن همراه:09391131818 از طریق واتس‌اپ با کارشناس ارشد در تماس باشید).