تماس برای مشاوره رایگان 45518-021

خارج از ساعت کاری 09120213393

اینستاگرام

واتس اپ

 

قیمت تمام شده مسکن ملی چقدر است

خانه > اخبار  > قیمت تمام شده مسکن ملی چقدر است

قیمت تمام شده مسکن ملی چقدر است

قیمت تمام شده مسکن ملی چقدر است

قیمت تمام شده مسکن ملی چقدر است

مواردی که در این مطلب مورد بررسی قرار میگیرد شامل : قیمت تمام شده مسکن ملی چقدر است ، افزایش وام مسکن ملی به 150 میلیون تومان انجام شده ؟ ، مسکن ملی را کی تحویل میدهند ؟ ، تفاوت قیمیت مسکن ملی در استان ها ، کارت اعتباری مصالح ساختمانی چیست ، شایعه های افزایش قیمت مسکن ملی در برخی استان ها

گزارش ها حکایت از این دارد که قیمت تمام شده مسکن ملی آنگونه که قبلا (زمان اعلام نتایج مسکن ملی) اعلام شده بین 250تا 300 میلیون خواهد بود.

ساخت واحد های مسکن ملی حدودا متری دو میلیون و هفتصد هزار تومان برای همه شهر ها اعلام شده اما امضای این قرار داد به تعویق افتاده و امضای قرار داد نهایی به سازندگان محول شده است.

آیا واحد مسکن ملی که تحویل داده میشود تکمیل است یا خیر

متاسفانه تا کنون دو قلم از لوازم ساختمان ها شامل آسانسور و پکیج از قرارداد حذف شده و قیمت آن بروز و در زمان نصب محاسبه می شود.

افزایش قیمیت ساخت مسکن ملی

گفته میشود که که در زمان تحویل واحد های مسکن ملی ممکن است قرارداد به متری 3میلیون و پونصد تتا 3 میلیون و هفتصد هزار برسد.

اما اگر به طور کلی بخواهیم در مورد قیمت ها بگوییم هزینه ساخت هر واحد بالاتر از 250 میلیون است که ابتدا اعلام شد. اما هزینه دقیق در زمان تحویل مسکن ملی هزینه تمام شده ساخت خواهد بود.

باید این حقیقت را پذیرفت که قیمت میلگر و سیمان و و… هر ماه تغییر میکند و روبه افزایش است و به همین دلیل نمیتوان قیمتی دقیق را بیان کرد.

افزایش وام مسکن ملی به 150 میلیون تومان انجام شده ؟

تا کنون خبر هایی مبنی بر اینکه وام مسکن ملی را از صد میلیون به صد و پنجاه میلیون افزایش دهند منتشر شده که اما هنوز دستوالعمل و ابلاغیه ای به صورت کتبی در این زمینه وجود ندارد.(قیمت تمام شده مسکن ملی چقدر است)

تا کنون پروژه هایی که از مرحله فندانسیون خارج شده اند قسط اول وام از بانک دریافت کرده اند و پیامک واریز 40 میلیون دیگر برای متقاضیان ارسال شده است.

مسکن ملی را کی تحویل میدهند ؟

این موضوع بستگی به همکاری مستقیم متقاضیان در واریز اقساط دارد و هر چه متقاضیان زودتر اقساط را واریز کنند پروژه سریع تر تحویل داده میشود . پیش بینی قبلی این بود که تا پایان این دولیت 8 هزار واحد مسکن ملی افتتاح شود.

مسکن ملی را کی تحویل میدهند

تفاوت قیمیت مسکن ملی در استان ها

با توجه به اینکه قیمت نهایی مسکن ملی در حال حاظر در برخی استان ها تا مرز متری 4 میلیون افزایش یافته اما این قیمت در استان های مختلف متفاوت است.

اما طبق گفته ها دولت زمین و تسهیلات و خدمات فنی را ارئه میدهد و پول ساخت توسط مردم از طریق وام و تسهیلات و پرداخت اقساط انجام شود. اکنون این سوال پیش می آید که چرا قیمت ساخت در استان های متفاوت است.

دلایل انصراف مردم از مسکن ملی(قیمت تمام شده مسکن ملی چقدر است)

به گفته دبیر انجمن انبوه سازان قم ممکن است هزینه ساخت مسکن ملی برای مردم گران تمام شود به همین علیت عده زیادی از این طرف استفا دهند.

کارت اعتباری مصالح ساختمانی چیست

شرکت کارت اعتباری مصالح ساختمانی با همکاری بنیاد مسکن و بانک تخصصی بخش مسکن تا کنون در تعدادی از پروژه ها مصالح را تامین کرده اند . این شرکت تا کنون 47 میلیارد تومان را به صورت اعتباری برای پروژه های مسکن ملی خریداری کرده اند.

شایعه های افزایش قیمت مسکن ملی در برخی استان ها

گفته شده در یکی از پروژه ها هزینه ساخت 500 میلیون اعلام شده در صورت صحیح بودن این براورد و تکمیل دوساله مسکن ملی متقاضی باید ماهانه 20 میلیون و هشتصد هزار تومان و در صورت تکمیل سه ساله ماهی 13 میلیون و هشتصد هزار تومان پرداخت کند

برچسب ها:

بدون دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید

Open chat
1
سلام،
اگر سوالی دارید بفرمایید؟
گروه ثبت بازرگان حلال مسائل ثبت شرکت‌های شماست.
(در صورت عدم پاسخگویی می‌توانید با شماره تلفن همراه:09391131818 از طریق واتس‌اپ با کارشناس ارشد در تماس باشید).