تماس برای مشاوره رایگان 45518-021

خارج از ساعت کاری 09120213393

اینستاگرام

واتس اپ

 

مشخصات طرح صنعتی

خانه > مشخصات طرح صنعتی

مشخصات طرح صنعتی

مشخصات طرح صنعتی

در این فرم طرح مورد نظر خود را از لحاظ عنوان ، شکل ظاهری توصیف نمایید.
این فرم شامل بخش های مختلفی از قبیل عنوان طرح ، شرح و توصیف ، آیا متقاضی خواهان تاخیر در انتشار آگهی است ، افشای طرح در نمایشگاه رسمی داخلی یا بین المللی ، سوء استفاده شخص ثالث از حق متقاضی یا مالک قبلی می باشد.
عنوان طرح: منظور از عنوان طرح نام کالای نهای که تولید می شود به آن اتلاق می شود.مانند سبد- جعبه بسته بندی و …
نکته: نوع مدل و نام تجاری ذکر نشود.
شرح و توصیف: منظور توصیف ظاهری طرح صنعتی مورد تقاضا بصورت اجمال با تعیین اجزایی که متقاضی می خواهد حق استعمال انحصاری آنرا به خود اختصاص دهد ، می باشد.
آیا متقاضی خواهان تاخیر در انتشار آگهی است؟ چنانچه به دلایلی خواهان این هستید که ویژگی های طرح شما به اطلاع عموم نرسد می توانید گزینه بلی را انتخاب نمایید ، در اینصورت می بایست نامه تقاضای تاخیر در انتشار آگهی را در قسمت ضمائم بارگذاری نماید ،لازم به ذکر است این تاخیر حد اکثر تا 6 ماه می باشد و پس از آن اداره مبادرت به صدور آگهی خواهد نمود.
افشای طرح در نمایشگاه رسمی داخلی یا بین المللی: چنانچه طرح شما در نمایشگاه داخلی یا بین المللی برای عموم عرضه نموده اید این گزینه را بلی انتخاب نمایید و مدارک مربوط به شرکت در آن نمایشگاه را در قسمت ضمائم بارگذاری نمایید.
سوء استفاده از حق متقاضی یا مالک قبلی: درصورتی که شخصی قبل از تقاضای ثبت طرح صنعتی شما در اداره مربوطه از طرح شما سوء استفاده کرده و به عبارتی از آن کپی کرده و به فروش رسانده و بهره برداری مادی از آن نموده است این گزینه را انتخاب نمایید و مدارک دال بر این سوءاستفاده در قسمت ضمائم بارگذاری نمایید.

مشخصات طرح صنعتی

تذکر بسیار مهم: کد رهیگری به منزله دریافت حق تقدم (ثبت اظهارنامه) نمی باشد و تنها به منظور پیگیری متقاضی جهت تکمیل مدارک در مراحل بعدی صادر می گردد.

کلیه ی حقوق متعلق به ثبت بازرگان است

Open chat
1
سلام،
اگر سوالی دارید بفرمایید؟
گروه ثبت بازرگان حلال مسائل ثبت شرکت‌های شماست.
(در صورت عدم پاسخگویی می‌توانید با شماره تلفن همراه:09391131818 از طریق واتس‌اپ با کارشناس ارشد در تماس باشید).