تماس برای مشاوره رایگان 45518-021

خارج از ساعت کاری 09120213393

اینستاگرام

واتس اپ

 

پذیرش صورتجلسه تغییرات

خانه > پذیرش صورتجلسه تغییرات

پذیرش صورتجلسه تغییرات

پذیرش صورتجلسه تغییرات

صورتجلسه ثبت تغییرات شامل موارد بسیاری است که ما در ادامه به تشریح این موارد پرداخته ایم. شما می توانید با رفتن به ادامه مطلب بصورت کامل با این بخش ها آشنا شده و از مطالب استفاده نمایید

متقاضی گرامی جهت ورود اطلاعات صورتجلسه تغییرات شرکت ابتدا باید اطلاعات ذیل را پر نمایید:

ادامه مطلب

در صفحه بعدی ابتدا نوع صورتجلسه که به عنوان مثال می تواند مجمع عمومی سالیانه، مجمع عمومی عادی، مجمع عمومی فوق العاده و غیره باشد تعیین می شود. توجه داشته باشید که نوع صورتجلسه بر اساس نوع شرکت متفاوت است بنابراین اگر شرکت سهامی خاص باشد نوع صورتجلسات آن با صورتجلسات شرکت با مسئولیت محدود متفاوت خواهد بود. آنچه در نوع صورتجلسه مشاهده می نمایید صورتجلساتی است که با توجه به نوع شرکت می توانید انتخاب کنید.

ادامه مطلب

تصمیمات جلسه:

در این صفحه تصمیماتی که که در جلسه اتخاذ شده وارد می شود. لازم به ذکر است تصمیماتی که نمایش داده می شود بر اساس نوع صورتجلسه متغیر است. بنابراین اگر تصمیم جلسه در فهرست مورد نظر وجود نداشته باشد ممکن است که شما مجاز به اتخاذ چنین تصمیمی در این نوع جلسه نباشید.

ادامه مطلب

تغییر اطلاعات شرکت / موسسه و نام های درخواستی:

این صفحه هنگامی در اختیار شما قرار خواهد گرفت که در صفحه قبل نوعی از تصمیم انتخاب شده باشد که نیاز به تغییر اطلاعات شرکت باشد .به عنوان مثال نوع تصمیم “اصلاح ماده اساسنامه (تغییر نام) ” که نیاز به تغییرات وجود دارد . بنابر این می توان گفت بر اساس نوع تصمیم انتخابی ممکن است برخی از صفحات غیر فعال و یا بر عکس فعال گردند .

ادامه مطلب

سهام یا سرمایه شرکت / موسسه:

در این صفحه می بایست اطلاعات مربوط به سهام و یا سرمایه شرکت به طور کامل وارد گردد (با احتساب تغییرات صورتجلسه ای که در حال طی روند مراحل پذیرش است ) .برای این منظور لازم است ابتدا “نوع سرمایه شخص حقوقی ” مشخص گردد که با کلیک بر روی کلید می توان نوع مورد نظر را انتخاب نمود .

ادامه مطلب
پذیرش صورتجلسه تغییرات

سمت اشخاص و ارتباط اشخاص جلسه:

در این مرحله باید اعضایی که در جلسه حضور دارند و سمت هر یک را مشخص نمایید. ممکن است شخصی به عنوان وکیل یا نماینده یک نفر دیگر در جلسه حضور داشته باشد. همچنین اگر شخصی صرفاً به عنوان سهامدار شرکت داشته باشد این عنوان انتخاب می شود. اما توجه نمایید که اگر شخصی سمتی در جلسه دارد، به عنوان مثال رئیس یا منشی جلسه است و جزء سهامداران نیز محسوب می شود باید سمتی که در جلسه دارد انتخاب شود.

ادامه مطلب

روزنامه و تایید صحت ورود اطلاعات:

در این صفحه بنا به تصمیماتی که انتخاب شده و نوع صورتجلسه مدارک و تغییراتی را که متقاضی باید ارائه نماید را به صورت خودکار نشان می دهد. در سمت راست فرم گزینه ای به نام «تایید اطلاعات وارد شده و مدارک مورد نیاز» وجود دارد که باید تیک بخورد. در واقع با زدن این تیک متقاضی تایید می نماید که مدارک و تغییرات مورد نیاز را مطالعه نموده و ضمن قبول تغییرات اعمال شده ، نسبت به تهیه و ارائه مدارک اقدام می نماید.

ادامه مطلب

متن صورتجلسه تغییرات:

در این صفحه باید متن صورتجلسه تایپ شود. برای جلوگیری از اتلاف وقت می توانید از متون پیش فرضی که در سامانه تعبیه شده است استفاده نمایید. این متون بر اساس آنچه در تصمیمات انتخاب شده است تغییر می کند. برای این کار باید کلید «دریافت متن پیشنهادی رایانه» را کلیک نماییم. همچنین این متون کاملاً قابل تغییر است و قابلیت کپی و الصاق نیز دارد.

ادامه مطلب

کلیه ی حقوق متعلق به ثبت شرکت بازرگان است

Open chat
1
سلام،
اگر سوالی دارید بفرمایید؟
گروه ثبت بازرگان حلال مسائل ثبت شرکت‌های شماست.
(در صورت عدم پاسخگویی می‌توانید با شماره تلفن همراه:09391131818 از طریق واتس‌اپ با کارشناس ارشد در تماس باشید).