تماس برای مشاوره رایگان 45518-021

خارج از ساعت کاری 09120213393

اینستاگرام

واتس اپ

 

ثبت شرکت در اسپانیا

خانه > ثبت شرکت  > ثبت شرکت در اسپانیا

ثبت شرکت در اسپانیا

ثبت شرکت در اسپانیا

ثبت شرکت در اسپانیا

ثبت شرکت در اسپانیا

اگر شما قصد دارید که در اسپانیا اقامت یابید و یا سرمایه ی خود را در این کشور سرمایه گذاری کنید می توانید ثبت شرکت در اسپانیا را انجام دهید. همچنین شما اگر تملک مالی کافی دارید و یا می خواهید خرید ملک انجام دهید بهترین راه ثبت شرکت می باشد. شما باید در ابتدا یک سری اطلاعات در زمینه ی کاری خود و در نتیجه ثبت شرکت در اسپانیا در حوزه کاریتان جمع آوری کنید. در مرحله ی بعد باید درباره ی مدارک لازم برای ثبت در اسپانیا اطلاعاتی را بدست آورید. در سال های اخیر سرمایه گذاری و ثبت شرکت در اسپانیا یکی از بهترین روش ها و مسیرها جهت ورود و اقامت در این کشور است. در نتیجه افرادی که شرایط کافی را دارا هستند و همچنین تمکن مالی کافی را دارا می باشند. از طریق ثبت در اسپانیا اقدام به اخذ اقامت اسپانیا نمایند.

اما نکات بسیار ریز و مهمی در جهت ثبت در اسپانیا در سایت های اصلی دولت اسپانیا و اداره های مهاجرت منتشر شده است که توجه به این قواعد الزامی می باشد.

از نظر حقوقی و علم حقوق ممکن است در زمینه ی ثبت شرکت در اسپانیا مشکلاتی وجود داشته باشد. حتی ممکن است ای قوانین را گمراه کند و سرمایه مالی خود را از دست بدهید. به طور معمول در اسپانیا از دید افرادی که بر حقوق بین الملل خصوصی تسلط دارند و از اخبار روز حقوق بین المللی دنیا آگاه هستند فقط یک امر حقوقی نا پایدار به شمار می آید چون تغییر قوانین کشور اسپانیا ممکن است بر تمام مولفه های ثبت شرکت اثر بگذارد و ثبت تغییرات در آن اتفاق بیفتد.

ثبت شرکت در اسپانیا

برای ابنکه شما یک کسب و کار در اسپانیا راه اندازی کنید می توانید تحت عناوین زیر این کار را انجام دهید:

  • به عنوان یک شرکت جدید
  • به عنوان یک سرمایه گذاری مشترک
  • به عنوان شاخه اسپانیایی
  • به عنوان یک فرد خود اشتغال
  • به عنوان یک دفتر نماینده
  • به عنوان یک دفتر کسب

مراحل ثبت شرکت با مسئولیت محدود در اسپانیا:

1- شماره شناسایی مالیات ( NIE )

قبل از اینکه در اسپانیا ثبت شرکت را انجام دهید باید بدانید که کلیه افرادی که در اسپانیا قصد راه اندازی کسب و کاری را دارند باید یک شماره ی شناسایی NIE داشته باشند.که برای هرگونه معاملات مالی در اسپانیا ضروری است.

مدارک مورد نیاز جهت دریافت  NIE

  • یک فرم درخواست NIE
  • پرداخت هزینه های مربوطه و تحویل رسید پرداخت مهر شده توسط بانک
  • اصل و کپی کارت هویت و یا گذرنامه
  • دو تا عکس گذرنامه
  • اسناد و مدارک گواهی بیان دلیل برای تقاضای NIE

2-  Registro Mercantil Central ) RMC)

برای اینکه شما بتوانید شرکت خود را ثبت کنید باید چک کنید ببینید که این نام قبلا ثبت شده است یا نه که اگر این نام قبلا ثبت نشده باشد می تواند نام شرکت خود را انتخای کنید.
حتی شما می توانید از طریق سایت www.rmc.es  خودتان استعلام لازمه را جهت نام انتخابی بگیرید و در صورت ثبت نبودن نام شرکت آنرا به ثبت برسانید.

3-  Agencia Estatal de la Administracion Tributaria ) AEAT)

پس از طی کردن تمامی این مراحل شما باید درخواست دهید که برای شما کد شناسایی مالیات صادر شود برای دریافت این کد باید اصل وکپی NIE را همراه خود داشته باشید و توصیه داریم این فرم مالیات را قبل از بردن به اداره مالیات با دقت چک و در صورت نیاز اصلاح فرمایید  زیرا نباید هیچگونه ایرادی در این قسمت وجود داشته باشد.

4- انجام امور بانکی مربوطه :

حداقل سرمایه برای ثبت شرکت در اسپانیا 3000 یورو می باشد که شما باید زمانی که کد مالیاتی و گواهی نام انتخابی را دریافت کنید، باید به یک حساب بانکی اسپانیایی پرداخت شود. پس از آن باید گواهی بانکی مربوطه را در دفتر اسناد رسمی و یا توسط یک وکسل مهر کنید.

  • ثبت توسط دفتر اسناد رسمی :
    شما باید سند مربوط به مدارک خود را در دفاتر اسناد رسمی ثبت کنید. جهت ثبت اسناد خود می توانید برای پیدا کردن دفاتر اسناد رسمی به سایت notariado.org مراجعه کنید. این مرحله حداقل یک تا سه روز بسته به دفتر اسناد رسمی طول می کشد.
    شما باید به دفتر اسناد رسمی اصل و فتوکپی مدارک ذیل را ارائه دهید :
  • فرم مالیات AEAT
  • گواهینامه RMC
  • NIE
  • فیش پرداختبی مربوط به بانک

با گرفتن سند اصلی ثبت شرکت از دفتر اسناد رسمی ، شما باید به اداره مالیات دولتی رفته و سند را ثبت نمایید. این مرحله بیشتر از ۲ ساعت طول نمی کشد ، اصل مدارک و فتوکپی از سند و NIE را همراه خود داشته باشید .

  •  Registro Mercantil ) RM)
  • TGSS ( Tesoreria General de la Seguridad Social )

آخرین مرحله ثبت نام برای امنیت شرکت است که باید مدیر عامل شرکت را بیمه حوادث کند

علاوه بر این ها ثبت برند ، اخذ کارت بازرگانی ، اخذ کد اقتصادی و سایر امور ثبتی دیگر در اسپانیا شرایط خاص خود را دارا می باشد.

ثبت خود را به خبره ترین افراد در ثبت بازرگان بسپارید تا ثبت انواع شرکت شما حتی در ثبت شرکت سهامی خاص به بهترین و سریعترین شکل ممکن صورت پذیرد.

 تلفن های تماس: 09120213393 – 09120250912 – 02188882630

بدون دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید

Open chat
1
سلام،
اگر سوالی دارید بفرمایید؟
گروه ثبت بازرگان حلال مسائل ثبت شرکت‌های شماست.
(در صورت عدم پاسخگویی می‌توانید با شماره تلفن همراه:09391131818 از طریق واتس‌اپ با کارشناس ارشد در تماس باشید).