تماس برای مشاوره رایگان 45518-021

خارج از ساعت کاری 09120213393

اینستاگرام

واتس اپ

 

تغییرات شرکت سهامی خاص

خانه > ثبت شرکت  > ثبت تغییرات شرکت > تغییرات شرکت سهامی خاص

تغییرات شرکت سهامی خاص

تغییرات شرکت سهامی خاص همچون دیگر شرکتها در قالب متن صورتجلسه تنظیم و در مرجعیت ثبت شرکتها و موسسات غیرتجاری به ثبت می رسد. این صورتجلسه مربوط به مجمع عمومی فوق العاده بوده و پس از امضا حداقل دوسوم اعضا ی شرکت که دارای بیش از نیمی از سهم شرکت هستند اعتبار میابد. جهت کسب اطلاعات تکمیلی در این خصوص با واحد روابط عمومی موسسه حقوقی بازرگان ارتباط برقرار نموده و اطلاعات تکمیلی را کسب نمایید

شرکت سهامی خاص

جهت ثبت تغییرات شرکت سهامی خاص از کجا شروع کنیم ؟

پیش ازهر اقدامی در خصوص ثبت تغییرات شرکت سهامی خاص می بایست با مشاوران حقوقی و ثبتی حاذق و کارآزموده موسسه حقوقی بازرگان ارتباط برقرار نموده و کسب اطلاع نمایید.پروسه ی مشاوره در موسسه حقوقی بازرگان بصورت کاملا رایگان صورت می پذیرد لذا پیشنهاد می گردد. جهت تنظیم صورتجلسه تغییرات شرکت خود پیش از هر اقدامی از مشاوره کارشناسان این مجتمع بهره جویید .

تغییر شرکت سهامی خاص

تنظیم متن صورتجلسه در موسسه حقوقی بازرگان بواسطه ی وکلای مجرب و کارآزموده و ثبت متن صورتجلسه در مرجعیت ثبت شرکت ها وموسسات غیر تجاری.امضا صورتجلسه توسط اعضا و ارسال آن به همراه سایر مدارک به اداره ثبت شرکتها و پیگیری روند اداری کار.

کلیه ی مدارک ثبتی شرکت ها و مدارک شناسایی اعضای هیئت مدیره خاصه مدیر عامل، به انضمام متن صورتجلسه مورد نیاز می باشند .

حدودا 10 الی 15 روز کاری زمان جهت تغییرات شرکت سهامی خاص در اداره ی ثبت شرکت ها و موسسات غیرتجاری لازم می باشد.لطفا توجه داشته باشید که این مدت زمان به صورت تقریبی می باشد.

هزینه تغییرات شرکت سهامی خاص باتوجه به نوع تغییرات و تعداد صورتجلسات تنظیمی در تغییر است . جهت کسب اطلاعات تکمیلی در این خصوص همین حالا با واحد مالیموسسه حقوقی بازرگان ارتباط برقرار نمایید.

تغییرات شرکت سهامی خاص

ثبت صورتجلسات تغييرات در شرکتهای سهامی خاص

شرکت‌ها متشکل از دو نهاد تصمیم گیرنده و اداره کننده هستند:

1-مجمع عمومی فوق العاده، مجمع عمومی عادی

2- جلسه هیأت مدیره

تغییرات شرکت سهامی خاص با عنایت به نوع تغییر در حیطه مسئولیت هریک از این نهاد ها می باشد.

• مجمع عمومی فوق العاده

ایجاد تغییردر نام شرکت، تغییر محل و مکان،تغییر در متن اساسنامه، الحاق به موضوع فعالیت و تغییر در موضوع شرکت، ورود و خروج سهامداران ، ادغام و انحلال شرکت در حوزه صلاحیت مجمع عمومی فوق العاده می باشد.

• مجمع عمومی عادی

تنظیم صورت حسابها و بیلان مالی و مالیاتی و انتخاب و انتصاب اعضای هیات مدیره در صلاحیت مجمع عمومی عادی شرکت است.

• جلسه هیات مدیره

اعمال هر گونه تغییر در تعداد یا سمت اعضای هیأت مدیره، انتخاب و تغییر مدیر عامل و تعیین صاحبان امضای شرکت درصلاحیت جلسات هیأت مدیره است.
برای اعمال هرگونه تغییرات شرکت سهامی خاص لازم است صورتجلسه تنظیم شده برای تغییرات مربوط به همراه روزنامه رسمی تأسیس و روزنامه آخرین تغییرات شرکت به انضمام فتوکپی کارت ملی کلیه اعضای شرکت به اداره ثبت شرکتها تسلیم گردد.

برای انجام برخی از این تغییرات لازم است به طور همزمان دو یا چند صورتجلسه‌‎ که مکمل یکدیگر هستند تنظیم گردد. به عنوان مثال هنگام خروج سهامدار شرکتی که از 3 نفر اعضا تشکیل شده است ، ابتدا باید عضو جدیدی وارد شود تا تعداد نفرات شرکت از حد نصاب قانونی کمتر نشود. بنابراین ابتدا صورتجلسه ورود عضو جدید تنظیم و ثبت شده و سپس صورتجلسه خروج تنظیم و ثبت می گردد. در این حالت تنظیم و ارجاع صورتجلسه خروج نفر اول بدون تنظیم صورتجلسه ورود نفر جدید امکانپذیر نخواهد بود.
ثبت و انجام تغییرات فوق الذکر توسط موسسه حقوقی بازرگان ظرف حدود 20 روز کاری انجام می‌گیرد.

کلیه حقوق متعلق به ثبت بازرگان می باشد.

بدون دیدگاه

متاسفانه امکان درج دیدگاه در حال حاضر وجود ندارد.

Open chat
1
سلام،
اگر سوالی دارید بفرمایید؟
گروه ثبت بازرگان حلال مسائل ثبت شرکت‌های شماست.
(در صورت عدم پاسخگویی می‌توانید با شماره تلفن همراه:09391131818 از طریق واتس‌اپ با کارشناس ارشد در تماس باشید).