تماس برای مشاوره رایگان 45518-021

خارج از ساعت کاری 09120213393

اینستاگرام

واتس اپ

[rev_slider alias="desk-scene"]
خدمات مالی و مالیاتی

موسسه ثبت بازرگان ، خدمات حسابداری و حسابرسی را با بهره مندی از کادری مجرب و با تجربه توانایی دارد به شرکت های خدماتی  ، شرکتهای تولیدی ، شرکت های پیمانکاری ، شرکتهای صنعتی ، شرکتهای بازرگانی و فروشگاه های بزرگ انواع خدمات مالی ، خدمات مالیاتی ، خدمات بیمه ای و خدمات حسابرسی را به شرح زیر ارائه دهد

خدمات مالی و مالیاتی

نوعی مالیات بر مصرف طراحی شده که هم اکنون در بیش از 140 کشور جهان تحت عنوان مالیات برارزش افزوده به اجرا درآمده است. کشورهای فرانسه و آلمان از جمله اجراکنندگان اولیه این مالیات بوده و در کشورهای عضو اتحادیه اروپا همه این مالیات را پذیرفته و به اجرا گذاشته‌اند.

خدمات مالی و مالیاتی

تعاریف مختلفی از حسابرسی داخلی در کتب و مقالات حسابداری وجود دارد. بخشی از این تعاریف برآمده از نگاه های کاملاً سنتی است و بخش دیگر آن کاملاً مدرن و سایر تعاریف در طیفی بین این دو نوع نگاه قرار دارد.

خدمات مالی و مالیاتی

به کلیه معاملاتی که در طول یک فصل اعم از خرید یا فروش توسط صاحبان کسب و کار و مشاغل و تجار انجام می شود معاملات فصلی گفته می شود و مودیان مالیاتی موظف هستند که این معاملات را به صورت فصلی به سازمان امور مالیاتی گزارش کنند .

گزارش حسابرسی

در حالاتی که حسابرس در رسیدگی های خود با محدودیت یا ابهام اساسی مواجه شود به نحوی که امکان اظهارنظر نسبت به صورت های مالی فراهم نگردد، حسابرس نسبت به صورت های مالی گزارش عدم اظهارنظر صادر خواهد شد. ابهام مواردی می باشد که به دلیل مبهم بودن نتایج نهایی، حسابرس قادر به تعیین تاثیر آن مورد بر صورت های مالی نمی باشد.

تنظیم اظهارنامه مالیات برارزش افزوده

برای محاسبه نرخ ارزش افزوده و مبلغ ان می توان در سطوح مختلف اقتصادی این کار را انجام داد مثلا می توانیم در در سطح طبقه ، بخش ، گروه ، قسمت یا کل اقتصاد انجام دهیم . طبق در اقتصاد به واحد های اقتصادی با فعالیت مشابه گفته می شود

تنظیم اظهارنامه مالیات بر عملکرد

اظهارنامه عملکرد نوعی اظهارنامه مالیاتی است که اشخاص حقیقی یا حقوقی بعد از ان که کلیه مبالغ سود و زیان خود را در معاملات و رویداد های مالی محاسبه کردند این اظهارنامه را بر اساس آن تهیه کرده و باید ۲۵ درصد میزان سود دوره مالی خود را مطابق با اظهارنامه عملکرد مالیات بپردازند.

مشاوره مالی و مالیاتی

سیستم مدیریت مالی فعلی کسب و کار شما به صورت دقیق مورد بررسی قرار می گیرد و سعی خواهد شد تا نقاط ضعف و قوت آن به طور دقیق شناسایی و ارزیابی شود.پیشنهاداتی برای بهبود این سیستم توسط کارشناسان موسسه ثبت شرکت بازرگان بیان می گردد.

خدمات مالی و مالیاتی

چنانچه پس از دریافت کارت کد اقتصادی تغییراتی در اطلاعات هویتی اشخاص حقیقی حادث شود لازم است فرم نمونه را تکمیل و به همراه مدارک مثبته به حوزه مربوطه یا اداره صادرکننده کارت تحویل داده شود تا نسبت به ثبت تغییرات و اصلاح کارت ، اقدام لازم به عمل آید.

خدمات مالی و مالیاتی

تحریر دفاتر قانونی، یکی از کارهای مهم حسابداری است که دقت و مهارت بالایی را می طلبد. چرا که نا آگاهی از قانون و بی دقتی در نگهداری از دفاتر و ثبت درست اطلاعات می تواند منجر به رد دفاتر قانونی شود و در این صورت تعیین میزان مالیات به صورت علی الراس انجام می گیرد.

خدمات مالی و مالیاتی

دفاتر قانونی به دفاتر کل ، روزنامه و مشاغل گفته می شود که هر شرکت ، موسسه و یا سازمان که ملزم به پرداخت مالیات در حیطه کاری خود می باشد برای ثبت روند مالی شرکت می بایست از آن استفاده نماید تا پس از تکمیل آن به اداره مالیاتی تحویل داده شود.

اظهارنامه مالیاتی عملکرد

طبق ماده 110 ق م م کلیه اشخاص حقوقی که در اداره ثبت شرکت ها به ثبت رسیده اند و تشکل های قانونی که دارای مجوز فعالیت از وزارتخانه های ذیربط می باشند و اتحادیه های صنفی بر اساس قانون مکلفند برای هرسال مالی ترازنامه و سود وزیان و سایر اطلاعات مندرج در فرم اظهارنامه را تهیه و به سازمان امور مالیاتی تحویل دهند.

خدمات مالی و مالیاتی

فعال اقتصادي پس از احراز شـرایط مشـمولیت ثبـت نـام بایسـتی بـه سـامانه اینترنتـی عملیات الکترونیکـی مالیـات بـر ارزش افـزوده بـه آدرس: https://evat.ir  مراجعـه و در قسمت انجام پیش ثبت نام با توجه به نوع شخصیت خود حسب مـورد اقـدام بـه تکمیـل فـرم پیش ثبت نام اشخاص حقیقی یا حقوقی، نماید.( تصاویرشماره 1و2 )

خدمات مالی و مالیاتی
Open chat
1
سلام،
اگر سوالی دارید بفرمایید؟
گروه ثبت بازرگان حلال مسائل ثبت شرکت‌های شماست.
(در صورت عدم پاسخگویی می‌توانید با شماره تلفن همراه:09391131818 از طریق واتس‌اپ با کارشناس ارشد در تماس باشید).