تماس برای مشاوره رایگان 45518-021

خارج از ساعت کاری 09120213393

اینستاگرام

واتس اپ

 

اشخاص جلسه و سمت و ارتباط آن ها

خانه > اشخاص جلسه و سمت و ارتباط آن ها

اشخاص جلسه و سمت و ارتباط آن ها

اشخاص جلسه و سمت و ارتباط آن ها در ادامه بررسی شده است و می توانید مطالعه نمایید

اشخاص جلسه

در این مرحله باید اعضایی که در جلسه ثبت تغییرات شرکت حضور دارند و سمت هر یک را مشخص نمایید. ممکن است شخصی به عنوان وکیل یا نماینده یک نفر دیگر در جلسه حضور داشته باشد. همچنین اگر شخصی صرفاً به عنوان سهامدار شرکت داشته باشد این عنوان انتخاب می شود. اما توجه نمایید که اگر شخصی سمتی در جلسه دارد، به عنوان مثال رئیس یا منشی جلسه است و جزء سهامداران نیز محسوب می شود باید سمتی که در جلسه دارد انتخاب شود. در این صفحه باید «نوع شخص»، «نام شخص»، «نام خانوادگی شخص»، «شماره ملی» و «نام پدر» باید ورود اطلاعات شود.گزینه ای به نام «تابعیت شخص» وجود دارد. در این گزینه دو انتخاب وجود دارد اولی «ایرانی» و دومی «غیر ایرانی» است. اگر گزینه ایرانی انتخاب شود باید حتماً شماره ملی شخص وارد شود و در صورتی که غیر ایرانی انتخاب شود باید «شماره گذرنامه» ورود اطلاعات شود. اگر نوع شخص، شخص حقوقی باشد نیز «نام شخص»، «شناسه ملی»، و «شماره ثبت» اجباری است.

اشخاص جلسه و سمت و ارتباط آن ها

سمت اشخاص جلسه

در این صفحه سمت اشخاص جلسه معین می شود. ابتدا « اشخاص جلسه » را از افرادی که قبلاً وارد کرده ایم انتخاب می شود. سپس «سمت در شرکت» نیز از فهرست مربوطه انتخاب می شود. بعد از آن « سمت در جلسه » انتخاب می شود. با استفاده از کلید[ثبت سمت اشخاص] اطلاعات به ردیف پایین منتقل می شود و به طور موقت ذخیره می گردد .و چنانچه قصد حذف یک ردیف را داشته باشید باید از کلید [حذف ثمت اشخاص] استفاده نمایید .همچون تمامی صفحات با استفاده از کلید  می توان وارد صفحه بعد شد .

اشخاص جلسه و سمت و ارتباط آن ها

ارتباط اشخاص جلسه

اگر سمت شخص در جلسه «نماینده سهام دار» یا «وکیل سهام دار» باشد در این صفحه وارد می شود. در این بخش ابتدا «نماینده/وکیل» انتخاب می شود. این فیلد بر اساس آنچه قبلاً وارد شده است انتخاب می شود. سپس «نوع نمایندگی» مانند وکیل، وصی، قیم یا غیره را از فهرست انتخاب می کنیم. پس از آن «نماینده شده/موکل» یعنی کسی که این شخص وکیل او شده است انتخاب می شود. در انتها کلید «ثبت ارتباط شخص» را کلیک می کنیم. اگر بخواهیم اطلاعات وارد شده را پاک کنیم از کلید «حذف ارتباط شخص» استفاده می نماییم.

اشخاص جلسه و سمت و ارتباط آن ها

اگر چنانچه قصد تغییری در ارتباط های اشخاص را داشته باشید می توانید از صفحه” ثبت تغییرات اطلاعات اشخاص شرکت /موسسه ” وارد شده و تغییرات مورد نظر را اعمال نمایید . در انتها با کلیک بر روی کلید «گام بعدی» به صفحه بعد می رویم.

اشخاص جلسه و سمت و ارتباط آن ها

کلیه ی حقوقی متعلق به ثبت بازرگان است

Open chat
1
سلام،
اگر سوالی دارید بفرمایید؟
گروه ثبت بازرگان حلال مسائل ثبت شرکت‌های شماست.
(در صورت عدم پاسخگویی می‌توانید با شماره تلفن همراه:09391131818 از طریق واتس‌اپ با کارشناس ارشد در تماس باشید).