تماس برای مشاوره رایگان 45518-021

خارج از ساعت کاری 09120213393

اینستاگرام

واتس اپ

 

پیگیری اظهارنامه ثبت اختراع

خانه > ثبت برند  > پیگیری اظهارنامه ثبت اختراع

پیگیری اظهارنامه ثبت اختراع

اظهار نامه اختراع

پیگیری اظهارنامه ثبت اختراع

در این مطلب آموزش پیگیری اظهارنامه ثبت اختراع ، چاپ اظهارنامه ثبت اختراع ، پیگیری شماره ثبت اختراعات ، نحوه پیگیری ثبت اختراع شرح داده می‌شود.

جهت اظهارنامه ثبت اختراع پس از ورود به کارتابل و انتخاب گزینه کارتابل عمومی ، شماره اظهارنامه ثبت اختراع مورد نظر را در قسمت مربوط وارد نمایید و سپس  دکمه جستجو را کلیک نموده پس از نمایش اظهارنامه در لیست بر روی شماره کلیک نموده و گزینه گردش کار پرونده را انتخاب نمایید.

سوال‌هایی که در این مطلب پاسخ داده می‌شود:

پیگیری اظهارنامه ثبت اختراع چگونه است؟

چاپ اظهارنامه ثبت اختراع چگونه است؟

نحوه پیگیری ثبت اختراع چگونه است؟

پیگیری ثبت اختراعات چه مراحلی دارد؟

شما می توانید بدون مراجعه ی حضوری به اداره ثبت اختراعات  ،اظهارنامه خود را  ثبت و پیگیری نمایید. تا زمانیکه ابلاغیه حضور صادر نشده است نیاز به مراجعه حضوری نمی باشد تمامی مراحل مراجعه به سایت و پیگیری مورد نظر در تصاویر به طور کامل شرح داده شده است یا می‌توانید از مشاوران موسسه بازرگان برای پیگیری و چاپ اظهارنامه کمک بگیرید. 

اظهار نامه اختراع
پیگیری اظهارنامه ثبت اختراع

چاپ اظهارنامه ثبت اختراع:

اظهارنامه زمانی قابل چاپ است که تمام اطلاعات و ضمائم وارد شده باشد همچنین هزینه ثبت اختراع مربوطه نیز پرداخت ، و شماره اظهارنامه صادر شده باشد ، در غیر اینصورت (یعنی در وضعیت ثبت موقت) امکان چاپ اظهارنامه وجود ندارد.

جهت اظهارنامه ثبت اختراع پس از ورود به کارتابل و انتخاب گزینه کارتابل عمومی ، شماره اظهارنامه مورد نظر را در قسمت مربوط وارد نمایید و سپس  دکمه جستجو را کلیک نموده پس از نمایش اظهارنامه در لیست بر روی شماره کلیک نموده و گزینه گردش کار پرونده را انتخاب نمایید

چاپ اظهارنامه ثبت اختراع
چاپ اظهارنامه اختراع

بررسی اظهارنامه ها در اداره ثبت اختراع صرفا بر اساس اولویت زمان ثبت آنها در سامانه می باشد و مراجعه حضوری متقاضیان محترم در اداره تاثیری در فرآیند انجام کار ندارد.

برای دریافت پاسخ پیگیری اظهار نامه صورت گرفته در مورد ثبت اختراع می توان به سایت اداره ثبت اختراع مراجعه کرد .یا اگر از طریق موسسه بازرگان درخواست را ارسال کردی با مشاوران ما در موسسه بازرگان تماس بگیرید.

برای مشاوره درباره چگونگی اظهارنامه ثبت اختراع یا چاپ اظهارنامه ثبت اختراع با موسسه بازرگان در تماس باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاه خود را بنویسید

Open chat
1
سلام،
اگر سوالی دارید بفرمایید؟
گروه ثبت بازرگان حلال مسائل ثبت شرکت‌های شماست.
(در صورت عدم پاسخگویی می‌توانید با شماره تلفن همراه:09391131818 از طریق واتس‌اپ با کارشناس ارشد در تماس باشید).