تماس برای مشاوره رایگان 45518-021

خارج از ساعت کاری 09120213393

اینستاگرام

واتس اپ

 

ثبت شرکت در خوزستان

خانه > ثبت شرکت  > ثبت شرکت در خوزستان

ثبت شرکت در خوزستان

ثبت شرکت در خوزستان

ثبت شرکت در خوزستان

ثبت شرکت در خوزستان

استان خوزستان استانی در جنوب‌غربی ایران است، که بر کرانهٔ خلیج فارس قرار دارد و مرکز تولید نفت و گاز ایران به‌شمار می‌آید. مساحت استان خوزستان ۶۴٫۰۵۷ کیلومتر مربع است و با جمعیتی معادل ۴٬۷۱۰٬۵۰۶ نفر (۱۳۹۵)، پنجمین استان پرجمعیت ایران محسوب می‌شود. شهر اهواز، مرکز استان خوزستان است.

از لحاظ تاریخی، خوزستان قدیمی‌ترین منطقهٔ فلات ایران محسوب می‌شود، که پیشینهٔ سکونت انسان در آن به ۲۷۰۰ سال پیش از میلاد مسیح و شکل‌گیری تمدن عیلام در هزارهٔ سوم قبل از میلاد، بازمی‌گردد. خوزستان از شمال به لرستان، از شرق به استان چهارمحال و بختیاری، از شمال‌غربی به ایلام، از جنوب‌شرقی به کهگیلویه و بویراحمد، از جنوب به بوشهر و خلیج فارس و از غرب به کشور عراق محدود می‌شود.

استان خوزستان هم‌اکنون دارای ۱۸ نماینده در مجلس شورای اسلامی و ۶ نماینده در مجلس خبرگان رهبری می‌باشد. شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب (بزرگترین تولیدکننده نفت ایران)، شرکت ملی حفاری ایران، شرکت فولاد خوزستان و شرکت نفت و گاز اروندان در استان خوزستان مستقر می‌باشند.

ثبت شرکت در خوزستان

انواع مختلف شرکت ها در خوزستان وجود دارد که در زیر توضیح مختصری داده شده است:

1- ثبت شرکت با مسئولیت محدود در خوزستان

ثبت شرکت با مسئولیت محدود شرکتی است که بین دو یا چند نفر برای انجام امور کسب و کار تشکیل می شود. در شرکت با مسئولیت محدود شرکا بدون افتتاح حساب، داشتن سهام یا درصد از شرکت فقط تا میزان سرمایه خود در شرکت مسئول دیون شرکت است.

2- ثبت شرکت سهامی خاص در خوزستان

شرکت سهامی خاص به شرکتی گفته می شود که سرمایه اولیه آن توسط اعضا تامین گردد. هر یک اعضا به یک مقدار سهام دار خواهند بود و سهم الشرکه خواهند داشت. برخلاف شرکت سهامی عام، سهام شرکت سهامی خاص فقط در اختیار اعضای خاص که همان هیات مدیره هست، خواهد بود و عموم حق سهامداری نخواهند داشت.

3- ثبت شرکت سهامی عام و تضامنی در خوزستان

شرکت سهامی عام معتبرتر از شرکت سهامی خاص می باشد. سهام شرکت های عام همانطور که از نام آن پیداست عمومی بوده و همه می توانند سهام دار باشند. جهت انجام پروژه های بزرگ که سرمایه فردی معمولا کافی نمی باشد از شرکت سهامی عام استفاده می گردد. در ادامه در مورد نحوه ثبت شرکت سهامی عام و مدارک و شرایط لازم آن بیشتر توضیح خواهیم داد.

شرکت تضامنی، شرکتی شخصی است که جهت انجام فعالیت­های تجاری بین حداقل دو نفر با پذیرش مسئولیت تضامنی برپا می­ شود.

مراحل ثبت شرکت در اهواز

در اولین گام می بایست سرفصل های اصلی موضوع فعالیت شرکت خود را مشخص نمایید. برای مثال پروژه های ساختمانی، طراحی نرم افزار غیر رسانه ای و وب سایت، نظافت و خدمات منازل، خدمات و امور بازرگانی و غیره

در دومین گام اعضای شرکت و در گام آخر 5 نام را به ترتیب اولویت برای شرکت تعیین و به کارشناسان خانه وکلای ملل اعلام نمایید. کافیست بقیه مراحل را به خانه وکلای ملل بسپارید. پس از تایید نام شرکت، نوبت به ارسال مدارک به اداره ثبت شرکت ها و پیگیری روند اداری پرونده می رسد که کارشناسان خانه وکلای ملل در این زمینه راهنمایی های لازم را به شما خواهند داد.

مدارک ثبت شرکت در اهواز

مدارک لازم جهت ثبت انواع شرکت در اهواز بدین شرح است : کپی برابر اصل کارت ملی و شناسنامه کلیه اعضای شرکت.

گروه وکلای ثبتی بازرگان کلیه خدمات اداری ( ثبت شرکت، ثبت علائم تجاری و ... ) را به صورت تخصصی توسط وکلا، مشاوران و کارشناسان متخصص و با تجربه در این امر ارائه داده است و به صورت مستمر و پیگیر تا اتمام کامل روند ثبت به صورت تمام وقت پشتیبان و پاسخگوی ابهامات و سوالات شما در ارتباط با رویه کار خواهد بود و خود را موظف به اطلاع رسانی شفاف در تمامی مراحل می داند. تلفن تماس: 09120213393 - 09120250912
Open chat
1
سلام،
اگر سوالی دارید بفرمایید؟
گروه ثبت بازرگان حلال مسائل ثبت شرکت‌های شماست.
(در صورت عدم پاسخگویی می‌توانید با شماره تلفن همراه:09391131818 از طریق واتس‌اپ با کارشناس ارشد در تماس باشید).